جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

ثبت‌نام نوزدهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات بعد از رمضان

ثبت‌نام نوزدهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات بعد از رمضان
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: ثبت نام نوزدهمين دوره عتبات دانشگاهيان بعد از ماه مبارك رمضان انجام مي‌شود.

حجت الاسلام سيد محمد رضا فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: ثبت نام نوزدهمين دوره عتبات دانشگاهيان بعد از ماه رمضان انجام مي‌شود، ولي هنوز روز ثبت نام مشخص نيست و اعزام دانشگاهيان اين دوره نيز از مرداد ماه آغاز شده و تا مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وي ادامه داد: در بازه زماني ۴ ماهه هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان كه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ ارديبهشت ماه سال جاري ادامه يافت، حدود ۱۲ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور در قالب ۳۱۷ كاروان به عتبات عاليات اعزام شدند.

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: اين دوره از اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات با ماه‌هاي رجب و شعبان نيز مصادف شد و قشر جوان كشور در روز‌هاي مبارك اين دو ماه به حضرات معصومين (عليهم السلام) در كشور عراق عرض ارادت كردند.

وي گفت:از كل كاروان‌هاي اعزام شده در اين دوره، ۲۵۹ كاروان به صورت هوايي و ۵۸ كاروان به صورت زميني به عتبات عاليات اعزام شدند و همه كاروان‌ها شهر مقدس سامرا را هم زيارت كردند.

حجت الاسلام فقيهي گفت: بيشترين آمار اعزام از استان تهران بوده است و استان فارس در رتبه دوم و استان‌هاي خراسان رضوي و آذربايجان شرقي در رتبه سوم قرار دارند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :