جمعه 15 آذر 1398
EN

دفتر حج و زیارت استان

ارتباط با حج و زیارت استان آذربایجان شرقی

  ساعت کاری : شنبه الی چهارشنبه ساعت 7:30 الی 14:30 ، پنجشنبه ساعت 7:30 الی 13:30

 

  تلفن های تماس : 41و34792923 - 34793270

 

  آدرس : تبریز، خیابان آزادی، منظریه، بازار روز، بلوار حج

 

  فکس : 34791170-041

 

  کدپستی : 56383-51757

 

  شماره سامانه پیام کوتاه : 10005111

 

  پست الکترونیکی :Az_sharghi@haj.ir

 

  کانال خبری در پیام رسان گپ : https://gap.im/hajazs    -     hajazs  @

 

واحد اداری

مسئول مربوطه

شماره تماس

داخلی

اطلاعات

سید رضی عمادی

34792923 - 041

101

امور ثبت نام و اعزام

رحیم سلمانی(معاون)

34792941 , 34793270 - 041

102

یداله فیضی

103

دبیرخانه و بایگانی

جمشید علیدوست

41و34792923

104

کارگزاران،

بازرسی و ارزیابی عملکرد

منصور رنجبر

34791199 - 041

105

توحید نستوهی

115

حراست

حسن تقی زاده

41و34792923

106

مسئول دفتر مدیر

احمد ابراهیم پور دخانی

41و34792923

108

امور مالی

سعید لطفی(عامل ذیحساب)

34769152

114

41و34792923

مدیر حج و زیارت استان

امیر روحی ملکی

41و34792923

108

مسئول آمار

عادل قاسمی

41و34792923

122

  هادی علیزاده 41و34792923 112
آموزش کارگزاران مسئول آموزش: سعید لطفی 41و34792923 116
امور اداری و مالی: صابر ضرابی پور
دوره های کوتاه مدت: 
 
 

راهبرد مشارکت در پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت آذربایجان شرقی

پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت آذربایجان شرقی در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

 

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

 

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت آذربایجان شرقی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت آذربایجان شرقی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

شما مي توانيد از طريق فرم ذیل جهت(ارسال پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات و ارسال نظرات مردمی روی پیشنویس های سیاسی و مقررات استانی ) و یا صفحه پرسش و پاسخ(با قابلیت دریافت پاسخ سوالات) ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.

 

اطلاعات تماس

نظرات و درخواست های شما