چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

زائرین اصلی و ذخیره از روز شنبه ۹ لغایت ۱۳ دی ماه ثبت نام خود را نهایی کنند

زائرین اصلی و ذخیره از روز شنبه ۹ لغایت ۱۳ دی ماه ثبت نام خود را نهایی کنند
به اطلاع دانشگاهیانی که در قرعه کشی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب شده اند می رساند،جهت نهایی کردن ثبت نام خود از روز شنبه ۹ لغایت ۱۳ دی ماه به  سامانه جامع عتبات دانشگاهیان،مراجعه نمایند.

به اطلاع دانشگاهیانی که در قرعه کشی هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به عنوان زائر اصلی یا ذخیره انتخاب شده اند می رساند،جهت نهایی کردن ثبت نام خود از روز شنبه 9 لغایت 13 دی ماه به آدرس www.labbayk.ir بخش سامانه جامع عتبات دانشگاهیان،مراجعه نمایند.

متقاضیان تشرف به عتبات عالیات لازم است در تاریخ ذکر شده با وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه به صفحه ثبت نامی خود در سایت لبیک وارد شده و ضمن تایید اطلاعات خود نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است، افرادی که در هنگام ثبت نام مجرد بوده اند و تقاضای اعزام به صورت متاهلی دارند و یا زائرینی که انتخاب شده اند و همراهشان امکان تشرف ندارد و می خواهند نوع اعزام را به مجردی تغییر دهند، می توانند با دفتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرند تا در صورت امکان این تغییر برای آنها انجام گیرد.

گفتنی است،عدم نهایی کردن ثبت نام تا تاریخ قید شده به منزله انصراف از اعزام تلقی می شود و از افراد ذخیره جایگزین خواهند شد.

این نکته حائز اهمیت است که افراد بعد از نهایی کردن ثبت نام برای دریافت وام معرفی خواهند شد، بنابرین نهایی کردن ثبت نام شرط لازم برای بقیه مراحل است.

زائرین اصلی و ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام برای تحویل مدارک باید به دفاتر ستاد در استان محل تحصیل خود مراجعه نمایند و طبق زمانبندی قید شده در دفترچه راهنما مدارک خود را تحویل نمایند.

برای دریافت فایل پی دی اف آدرس و تلفن دفاتر ستاد در سراسر کشور کلیک کنید

مدیر سایت امتیاز به خبر :