جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

الزامی شدن بیمه زائرین اربعین/ اطلاع رسانی برای ثبت نام از زائران اربعین از اول مرداد

الزامی شدن بیمه زائرین اربعین/ اطلاع رسانی برای ثبت نام از زائران اربعین از اول مرداد
بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، امسال در ثبت نام زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح پوشش بیمه ای زائران الزامی است و تنها در صورتی که زائران تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشند، برای آنان ویزای عزیمت به عراق برای زیارت اربعین صادر ...

مهندس سعید اوحدی در دیدار با محسن پورکیانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در خصوص ثبت نام از مشتاقان زیارت اربعین گفت: اطلاع رسانی برای ثبت نام از زائران اربعین از اول مرداد ماه آغاز و نام نویسی از مشتاقان زیارت اربعین از نیمه مرداد ماه در سامانه سماح آغاز خواهد شد.

وی در در این دیدار که با حضور مدیر عامل و برخی اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد، بر لزوم پوشش بیمه ای زائران اربعین تأکید کرد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، امسال در ثبت نام زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح پوشش بیمه ای زائران الزامی است و تنها در صورتی که زائران تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشند، برای آنان ویزای عزیمت به عراق برای زیارت اربعین صادر خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت جمعیت مشتاقان ایرانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) امسال را حدود دو میلیون نفر پیش بینی کرد.

مهندس اوحدی دراین دیدار، بیمه ایران را همکار استراتژیک سازمان حج و زیارت خواند و از اقدامات این شرکت در پیگیری امور شهدای مظلوم حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و فاجعه منا تقدیر کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در این باره افزود: کمیته مشترکی از سازمان حج و زیارت و بیمه ایران در خصوص تسریع در پرداخت ما به التفاوت بیمه برخی خانواده های شهدای مظلوم دو حادثه حج سال گذشته تشکیل شود و حداکثر تا دو هفته آینده در این خصوص اقدامات لازم انجام گیرد.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت همچنین در ادامه این جلسه گزارشی از طرح های در حال اجرا در عراق در مسیر توسعه زیرساخت های خدماتی و رفاهی زائران از جمله هتل بزرگ نجف با ظرفیت 770 تخت با پیشرفت 65 درصدی و همچنین ساخت هتل 'کربلا دُوَلی' در کربلای معلی و نیز دو پروژه اجرایی در داخل کشور نام برد.

محسن پورکیانی مدیرعامل شرکت بیمه ایران در این دیدار از حسن اعتماد سازمان حج و زیارت به این شرکت بیمه ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) تشکر کرد و گفت: برای شرکت بیمه ایران مایه خرسندی  که به زائران اربعین حسینی(ع) خدمات بیمه ای ارائه دهد و این شرکت افتخار دارد تا در چارچوب مقررات کشور با سازمان حج و زیارت همکاری و به زائران اهل بیت(ع) خدمات ارائه دهد./

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.