ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

پیش اطلاعیه فراخوان حج تمتع 94/ شرایط و ضوابط نقل و انتقال فیش تمتع

پیش اطلاعیه فراخوان حج تمتع 94/ شرایط و ضوابط نقل و انتقال فیش تمتع
واجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به هریک از مدیران کاروان‌ها به‌صورت غیرحضوری نیز از طریق پایگاه اینترنتی www.haj94.haj.ir  کاروان مورد نظر خود را انتخاب و  مراحل ثبت نام را دن...

فراخوان ودیعه گذاران حج تمتع تا مورخ 84/12/15

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، کلیه دارندگان قبض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا 15/12/1384، می‌توانند از روز سوم، چهارم، پنجم،  بهمن‌ماه سال‌جاری (برحسب استان محل سکونت) برای ثبت‌نام به کاروان‌ها مراجعه نمایند،


27 دی ماه،اعلام اسامی مدیران حج 94

۲۷ دي اطلاعيه دوم منتشر و در آن گروه‌هاي قيمتي، ظرفيت‌ها و اسامي كاروان‌ها اعلام مي‌شود.


انتخاب کاروان از طریق سایت https://haj94.haj.ir

واجدان شرایط تشرف به حج تمتع امسال می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به هریک از مدیران کاروان‌ها به‌صورت غیرحضوری نیز از طریق پایگاه اینترنتی https://haj94.haj.ir  کاروان مورد نظر خود را انتخاب و  مراحل ثبت نام را دنبال نمایند.


گذرنامه واجدان شرایط تا پایان سال 94 اعتبار داشته باشد

سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه گذرنامه بین المللی واجدین شرایط تشرف حداقل می بایست تا پایان سال 1394 اعتبار داشته باشد از کسانی که فاقد گذرنامه هستند و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ فوق میباشد خواست در فرصت مناسب نسبت به دریافت و یا تمدید مهلت گذرنامه خود (بصورت انفرادی) اقدام نمایند.


قابل توجه متقاضیان انتقال فیش تمتع به بستگان درجه یک

ضمناً کلیه کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خود را به بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر، فرزند) دارند و یا قبلاً واگذار نموده‌اند لیکن در سامانه جامع نقل وانتقال ثبت و طی مراحل ننموده‌اند می‌بایست قبل از فرا رسیدن روز ثبت‌نام مراتب انتقال را حتماً در سامانه مذکور با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی مجاز در سطح استان/ شهرستان (قبل یا بعد از تنظیم صلح نامه محضری)  ثبت و مراحل مربوطه را طی نمایند.


ضوابط و شرایط نقل و انتقال قبوض دارای اولویت تشرف در حج تمتع 1394



پرداخت هزینه های حج تمتع در دو قسط

اوحدي گفت: امسال نيز تلاش سازمان حج و زيارت بر اين است كه براي رفاه حال زائران هزينه‌هاي حج تمتع را در دو قسط دريافت كند طوري كه متقاضيان يك قسط را در بهمن و قسط دوم را در ارديبهشت پرداخت خواهند كرد.


اطلاعیه تکمیلی در زمینه مشمولین تشرف به حج و ثبت نام در کاروان‌های استان متعاقبا اعلام خواهد شد.

سازمان حج وزیارت


مدیر سایت امتیاز به خبر :