پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

وضعیت مرز شلمچه نسبت به روزهای گذشته بهتر است

وضعیت مرز شلمچه نسبت به روزهای گذشته بهتر است
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا شب گذشته بیش از ۸۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرزها خارج شده‌اند، گفت: وضعیت مرز شلمچه نسبت به روزهای گذشته بهتر است و حداکثر معطلی زائران در مرز شلمچه یک ساعت است

سعید اوحدی گفت: هم اکنون در حال بازدید از مرزهای شلمچه چزابه و مهران هستیم، مرز شلمچه نسبت به روزهای گذشته از ازدحام کمتری برخوردار است.

وی ادامه داد: هم اکنون حداکثر توقف زائران در مرز شلمچه یک ساعت است و زائران اربعین حسینی می‌توانند به این مرز نیز مراجعه کنند، مرز چزابه نیز از ازدحام کمتری برخوردار است.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: تا شب گذشته 800 هزار نفر وارد کشور عراق شده اند که این آمار تا کنون دو برابر سال گذشته است و مردم حماسه عظیمی را در اربعین امسال خلق کردند.

اوحدی افزود: در مرزها مشکل آب و غذا و امکانات وجود ندارد و تمام نیروهای ستادی و مردمی تلاش می‌کنند تا زائران بدون هیچ مشکلی بتوانند از مرزها عبور کنند.

وی خاطرنشان کرد: زائران لباس گرم و پتوی مسافرتی حتما با خود داشته باشند و برای بازگشت از کربلای معلی نیز زمان خود را مدیریت کنند تا در مسیر بازگشت با مشکلی مواجه نشوند و بتوانند از امکانات ستاد دائمی اربعین در مرزها استفاده کنند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.