جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت استان معرفی شد

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت استان معرفی شد
با حکم معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی، مراسم تودیع آقای نمکی و معارفه آقای اسکندرزاده بعنوان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت استان روز دوشنبه مورخ 93.9.3 ساعت 10:30 با حضور  آقای اسدالهی- رئیس اداره آموزش و مطالعات سازمان حج و زیارت، اساتید و دانشجویان، مدیران و  کارگزاران حج و زیارت استان در سالن دکتر مبین برگزار شد.

براساس این گزارش، 'علی اصغر اسکندرزاده' با حکم معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت به سمت سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

در این حکم انتصاب آمده است:

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در امر تعلیم و تربیت و آموزش کارگزاران به موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. شایسته است با هماهنگی دفتر بهسازی آموزش و فن آوری و دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان آذربایجان شرقی با حضور تمام وقت در ایام هفته اهداف مورد نظر سازمان را در زمینه آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص با بهره گیری از اساتید مجرب، منابع، امکانات آموزشی و کمک آموزشی مصوب در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت محقق سازید.

از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به ضیوف الرحمن مسئلت دارم.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط