چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

ثبت‌نام عمره دانشجويي تمديد شد

ثبت‌نام عمره دانشجويي تمديد شد
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از تمديد مهلت ثبت‌نام عمره دانشجويي تا ۱۵ آبان ماه خبر داد و گفت: روزهاي ۱۳، ۱۴ و ۱۵ آبان ماه مخصوص ثبت‌نام دانشجويان متاهلي است كه يك از زوجين قبلاً اعزام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در گفت‌و‌گو با ايكنا با اشاره به اينكه مقرر شده بود آخرين مهلت ثبت‌نام عمره دانشگاهيان باشد، تا شنبه ۱۰ آبان ماه باشد و تا اين زمان ۲۷۴ هزار نفر ثبت‌نام كرده‌اند، گفت: از اين تعداد ۷۸ هزار دانشجوي مجرد، ۱۸۲ هزار دانشجوي متأهلين و ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر هم اساتيد بود‌ه‌اند.

وي ادامه داد: با توجه به اصرار دانشجويان مهلت ثبت‌نام تا روز ۱۵ آبان ماه تمديد شد البته با اين شرايط كه دو روز مهلت براي ثبت‌نام دانشجويان عادي اختصاص يافته و روزهاي ۱۳، ۱۴ و ۱۵ آبان ماه مخصوص ثبت‌نام دانشجويان متأهلي است كه يك از زوجين قبلاً اعزام شده است.

فقيهي با تأكيد بر اينكه هر فرد فقط يك بار اجازه استفاده از سهميه عمره دانشگاهيان را دارد، گفت: فقط در صورتي كه يكي از زوجين قبلاً اعزام شده، در قرعه‌كشي جديد مي‌تواند به عنوان عمره زوج‌هاي دانشجو دوباره ثبت‌نام كند.

وي در خصوص زمان قرعه‌كشي، اعلام كرد: زمان قرعه‌كشي تغيير پيدا نكرده و ۱۷ و ۱۸ آبان ماه قرعه‌كشي انجام خواهد شد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :