پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

راهنمای ثبت تقاضای تشرف به عمره و نحوه تشکیل گروه

راهنمای ثبت تقاضای تشرف به عمره و نحوه تشکیل گروه
سازمان حج و زیارت به متقاضیان اعزام به عمره توصیه کرد: پیش از اقدام به ثبت تقاضا در سامانه مذکور و اقدام به گروه بندی حتماً «راهنمای ثبت تقاضای تشرف و نحوه تشکیل گروه» را مطالعه نمایند.

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عمره 94-93 با مراجعه به سایت http://fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان در قالب یک گروه اقدام نمایند.

 کلیه دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده در بانک های ملی و ملت مربوط به ثبت نام های عمومی سال های 1387 و 1390 و همچنین دارندگان اسناد قدیمی ثبت نامی عمره در بانک ملی که پیش از این اقدام به تبدیل قبوض خود به کارت های ثبت نامی جدید کرده اند، با مراجعه به سامانه مذکور در صورت تمایل به اعزام به عمره ، نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان خود در قالب یک گروه اقدام نمایند و ثبت نام متقاضیان دارای اولویت در کاروان های عمره منوط به تشکیل گروه در سامانه یاد شده می باشد.

** بدیهی است این اقدام بهیچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زیارت برای اعزام متقاضیان در عمره پیش رو نمی باشد و اعزام افراد به عمره صرفاً منوط به فراخوان اولویت های آنان خواهد بود.

به متقاضیان اعزام به عمره پیش از اقدام به ثبت تقاضا در سامانه مذکور و اقدام به گروه بندی توصیه اکید می گردد، حتماً «راهنمای ثبت تقاضای تشرف و نحوه تشکیل گروه» را مطالعه نمایند.


توجه شود که انتخاب کاروان یا گروه زیارتی،از زمان آغاز ثبت نام مقدماتی مرحله دوم عمره مفرده (ساعت 9 مورخ 19/11/93 ) و از طریق سامانه فاخر فعال خواهد شد.


دانلود راهنمای ثبت تقاضای تشرف به عمره و نحوه تشکیل گروه+شماره تماسهای پاسخگو به مشکلات سامانه فاخر

مدیر سایت امتیاز به خبر :