جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان

آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان
ثبت نام دانشجويان براي عمره، از ۲۷ مهر ماه آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه در سه گروه اساتيد، دانشجويان پسر مجرد و متاهلين ادامه خواهد داشت، قرعه كشي بعد از عاشوراي حسيني به صورت اينترنتي انجام و زائرين اصلي و ذخيره اعلام خواهند شد.

حجت الاسلام سيد محمد رضا فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان اعلام كرد: دانشگاهيان متقاضي تشرف به سرزمين وحي مي‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز روز يك شنبه ۲۷ مهرماه با مراجعه به سايت لبيك جهت اعزام به عمره ثبت نام كنند.

حجت الاسلام سيد محمد رضا فقيهي گفت: ثبت نام دانشجويان براي عمره، از امروز يك شنبه ۲۷ مهر آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه در سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.irدر سه گروه اساتيد، دانشجويان پسر مجرد و متاهلين آغاز خواهد شد و قرعه كشي بعد از عاشوراي حسيني به صورت اينترنتي انجام و زائرين اصلي و ذخيره اعلام خواهند شد.

وي به تفاوت اصلي عمره دانشگاهيان در سال جاري با سال‌هاي قبل اشاره كرد و گفت: دانشجويان اصلي و ذخيره‌اي كه در قرعه كشي انتخاب مي‌شوند، بايد دوره‌هاي آموزش مجازي را طي كنند و در صورت موفقيت در اين دوره‌ها، مجاز به اعزام به سرزمين وحي خواهند بود.

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص زمان اعزام دانشگاهيان به عمره گفت: پيشنهاد ما اين است كه اعزام‌ها از اسفند ماه آغاز و تا پايان ارديبهشت ماه ادامه داشته باشد كه اين زمان هنوز قطعي نشده است. همچنين قيمت نهايي عمره امسال هنوز مشخص نشده است و بعد از قيمت گذاري سازمان حج به زائرين اطلاع رساني خواهد شد.

وي در خصوص ارائه تسهيلات به زائرين دانشجو گفت: با انعقاد تفاهم نامه ستاد با بانك تجارت مقرر شد به دانشگاهيان اعزامي به عمره و عتبات ۱ ميليون تومان وام قرض الحسنه تعلق بگيرد.

فقيهي در خصوص اعزام دختران به عمره گفت: هنوز مشكل اعزام دختران مجرد به عمره حل نشده است و فقط متاهلين به عمره اعزام خواهند شد.

وي افزود: دانشجويان متاهل كه اخيرا ازدواج كرده‌اند در قرعه كشي داراي اولويت هستند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.