پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

وبلاگ کاروان آفاق گشت تبریز جزو برترین های جشنواره وبلاگ نویسان حج 93

وبلاگ کاروان آفاق گشت تبریز جزو برترین های جشنواره وبلاگ نویسان حج 93
اسامي برترين‌هاي نهايي جشنواره وبلاگ‌نويسان كاروان‌هاي حج ۹۳ به انتخاب كاربران اينترنتي مشخص شدند و از ميان ۲۰ وبلاگ برگزيده، ده وبلاگ بر‌تر به عنوان برترين‌هاي نهايي معرفي شدند.

حجت‌الاسلام روزبه بركت‌رضايي مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري از مشخص شدن اسامي برترين‌هاي نهايي جشنواره وبلاگ‌نويسان كاروان‌هاي حج ۹۳ خبر داد و افزود: از ميان ۲۰ وبلاگ برگزيده، ده وبلاگ بر‌تر به انتخاب كاربران اينترنتي به عنوان برترين‌هاي نهايي معرفي شدند.

وي به‌روز بودن وبلاگ، مرتبط بودن نوشته‌ها با حج و زيارت، ظاهر و زيبايي وبلاگ را از جمله معيارهاي ارزيابي نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي حج عنوان كرد و ادامه داد: بر اساس اين معيار‌ها، ۲۰ وبلاگ از بين ۱۳۰ وبلاگ شركت كننده در جشنواره انتخاب شدند و انتخاب ۱۰ وبلاگ بر‌تر به رأي گذاشته شد كه كاربران اينترنتي تا روزگذشته نظرات خود را اعلام كردند.

بركت‌رضايي با اشاره به هدف اصلي اين جشنواره، يعني ساماندهي وبلاگ‌هاي كاروان‌هاي محترم حج۹۳ خاطرنشان كرد: تمامي ۱۳۰ كاروان شركت كننده از ديدگاه حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت برنده هستند چرا كه همگي در جهت خدمت به زائران خانه خدا تلاش كرده‌اند.

وي اعلام كرد: كاربران اينترنتي كاروان حسين حسين‌پور، صبح صادق عرفات، كاروان حج ايلام، حج حقيقي، كاروان آفاق گشت، كاروان حج مدينه، كاروان حج اهل بيت (ع)، كاروان اهواز، كاروان از حرم تا حرم و فيـــض الــزهــرا را به عنوان نفر بر‌تر انتخاب كردند.

وي از تمام وبلاگ‌نويساني كه با ذوق و انگيزه معنوي و روحاني و به نيت خدمت به ضيوف الرحمن، خاطرات، نوشته‌هاي آموزشي و ديگر مطالب را در وبلاگ خود منتشر كردند تشكر كرد و گفت: صميمانه از همه وبلاگ‌نويسان انتظار داريم فعاليت‌هاي مجازي خود را با عمق و گستردگي بيشتر ادامه دهند. خادمان شما در پايگاه حج نيز مقدمات برگزاري دومين جشنواره وبلاگ نويسان را از هم اكنون آماده خواهند كرد.

وي در پايان افزود: دبيرخانه جشنواره وبلاگ‌نويسي حج در طول سال فعال خواهد بود و وبلاگ‌هاي بر‌تر را در فواصل زماني مختلف معرفي كرده و گزارشي از اين وبلاگ‌ها در پايگاه حج و ساير رسانه‌ها منتشر خواهد كرد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.