پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته حج در تبریز

برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته حج در تبریز
چهارمین جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته حج و همایش بزرگ زائرین حج تمتع 93 راس ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخه 28/05/1393 با حضور آقای امیر روحی ملکی مدیر حج وزیارت استان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری ، مدیر عامل شرکت تعاونی و شرکت م...

چهارمین جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته حج و همایش بزرگ زائرین حج تمتع 93 راس ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخه 28/05/1393 با حضور آقای امیر روحی ملکی مدیر حج وزیارت استان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری ، مدیر عامل شرکت تعاونی و شرکت مرکزی کارگزاران  و اعضای محترم ستاد برگزار شد.

        امیر روحی ملکی مدیر حج وزیارت استان  ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین  ، به بیان اهمیت گرامیداشت هفته حج سال جاری و تقارن با دهه کرامت و هفته دولت پرداخت و برنامه های هفته حج را اعلام نمود . در ادامه هریک از حاضرین به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات برای هرچه  پر بار نمودن هفته حج سال جاری  و برگزاری همایش بزرگ زائرین حج تمتع 93 با همکاری و همراهی مدیران محترم حج و کارگزاران پرداختند.

       سپس در ادامه این نشست ، مدیر حج و زیارت استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در خصوص چگونگی اجرای همایش زائرین حج تمتع 93 استان و برنامه ها و روند امور اجرا شده و سایر مسائل جاری توضیحاتی ارائه  نمودند . در این جلسه صمیمی با توجه به مذاکرات طرفین مقرر شد که جهت پوشش خبری برنامه ها و اقدامات حج و زیارت استان تعاملات لازم برای پوشش خبری مناسب و تهیه برنامه های متناسب با ایام هفته حج و شعار حج امسال(حج، معنویت، خودباوری، اتحاد اسلامی) و هم چنین مسائل مبتلابه در حوزه های زیارتی با صدا و سیمای استان و شهرداری کلان شهر تبریز انجام گردد . همچنین غرفه های مربوطه متقبل شدند با تعامل و همکاری بیش از پیش در موضوعات حج و زیارت، فعالیتهایی را در حوزه برگزاری نشستها و انجام مسابقات و ... تدوین و اجرا نمایند .
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط