یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

محيط كار در حوزه حج و زيارت اسلامي باشد

محيط كار در حوزه حج و زيارت اسلامي باشد
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در همايش كارگزاران حج استان تهران گفت: كساني كه در مجموعه حج و زیارت خدمت مي‌كنند بايد همواره مراقب رفتار و اعمال خود باشند تا مردم آنها را الگوي رفتارهاي ديني و اخلاقي در جامعه بدانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در همايش كارگزاران حج استان تهران به فريضه بزرگ خدمت رساني به زائران بيت الله الحرام اشاره و اظهارداشت: كساني كه در مجموعه حج و زیارت خدمت مي‌كنند بايد همواره مراقب رفتار و اعمال خود باشند تا مردم آنها را الگوي رفتارهاي ديني و اخلاقي در جامعه بدانند. وظيفه همه دست اندركاران حج و زيارت خدمت به زائران در هر پست و مقامي است و بايد تلاش شود تا مشكلات زائران برطرف شود.

وي تصريح كرد: همواره تلاش شده تا در مجموعه حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري كارها با كارشناسي به پيش برود و تصميماتي كه اتخاذ مي‌شود در جلسات كارشناسي مختلف مورد بررسي قرار گرفته است.

سرپرست حجاج ايراني اظهارداشت: در حوزه كارگزاران حج نيز تصميمات مهمي گرفته شده است و تلاش شده كه نقائص گذشته برطرف شود تا به اين ترتيب در جهت اهداف پيش بيني شده گام برداريم و اين امر مستلزم تلاش همه دست اندركاران مجموعه حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري است.

وي افزود: از انتقادهاي سازنده استقبال می‌کنیم و اموري كه به نفع مردم بوده و قابل اجرا باشد را در دستور كار قرار خواهیم داد تا بدين وسيله گامهاي جدي در راستاي بهبود شرايط زائران در حج، عمره و عتبات برداشته شود.

قاضي عسكر بر ضرورت اصلاح امور حج و زيارت توسط بدنه مجموعه تاكيد كرد و اظهارداشت: محيط كار در حوزه حج و زيارت بايد اسلامي باشد و با اخلاق و رفتار صحيح و خوب اسلامي با ارباب رجوع برخورد شود تا فضاي معنوي در مجموعه حج و زيارت تقويت شود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :