یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اخلاق‌مداری دلیل اعتماد قشر فعال جامعه به خبرگزاری فارس است

اخلاق‌مداری دلیل اعتماد قشر فعال جامعه به خبرگزاری فارس است
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعتماد ایجادشده در بین مردم سرمایه بزرگی برای خبرگزاری فارس است، گفت: خبرگزاری فارس مجموعه‌ای است که به دلیل برخورد حرفه‌ای و اخلاق‌مداری، اعتمادی را در بین قشر فعال جامعه ایجاد ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از فارس ، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت امروز با حضور در خبرگزاری فارس با سیدنظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری دیدار و از بخش‌های مختلف خبرگزاری بازدید کرد.

در این دیدار اوحدی با بیان اینکه خبرگزاری فارس با اثبات امانتداری خود توانسته مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد، گفت: رسانه‌ها مانند تیغ‌های دو لبه هستند و رسالت بسیار سنگینی را در انتشار به موقع و دقیق اخبار بر عهده دارند.

وی ادامه داد: خبر در بسیاری از رسانه‌ها برای تخریب و اعمال حاکمیت خبری یک رسانه استفاده می‌شود که این موضوع بسیار خطرناک است و موجب کندی راه‌ و سلب اعتماد مخاطبان می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس مجموعه‌ای است که به دلیل برخورد حرفه‌ای و اخلاق مداری، اعتمادی را در بین قشر فعال جامعه ایجاد کرده است که باعث شده است هر روز به آمار مخاطبان آن افزوده شود.

اوحدی تصریح کرد: اعتماد ایجاد شده سرمایه بزرگی است و مجموع برخورد حرفه‌ای، اخلاق مداری و اعتماد ایجاد شده باعث شده است تا خبرگزاری فارس به مرجع و منبع تولید اخبار در کشور تبدیل شود.

حج و زیارت یک علقه ملی است

در این دیدار همچنین سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس نیز با اعلام آمادگی برای همکاری گسترده در زمینه اخبار حج، عمره و عتبات عالیات گفت: اخبار مربوط به حوزه‌های حج، عمره و عتبات عالیات معمولا به دلیل اهمیت معنوی و ارزش خبری دربرگیری برای مردم اهمیت زیادی دارد و افراد زیادی با مقوله حج و زیارت در ارتباط هستند و حج و زیارت را می‌توان یک علقه ملی دانست.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های اصلی که مردم کشور ما را با این صفت می‌توان شناخت، ابراز ارادت آنها به اهل بیت (ع) و زیارت است، افزود: حضور و فعالیت در حوزه حج و زیارت را می‌توان یک مقوله اعتقادی دانست.

موسوی همچنین با بیان اینکه هم اکنون خبرگزاری فارس بیشترین تولید محتوا به زبان فارسی را دارد، گفت: این خبرگزاری از آغاز فعالیت خود تاکنون با تلاش خبرنگاران و همکاران خوشبختانه مسیر خوبی را طی کرده است و به لحاظ شاخص‌های حرفه‌ای خبر به جرأت می‌توان گفت خبرگزاری فارس خبرگزاری اول کشور است که روزانه 2 میلیون نفر بازدید کننده انحصاری دارد.

وی همچنین به فعالیت خبرگزاری فارس در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در حوزه بین‌المللی خبرگزاری فارس جزو 80 دستگاه خبری دنیا محسوب می‌شود و در خارج از کشور به عنوان یکی از تریبون‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

مدیر عامل خبرگزاری فارس همچنین برای افزایش همکاری‌ها با سازمان حج و زیارت اعلام آمادگی کرد و گفت:  در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خبرگزاری فارس آمادگی کامل برای همکاری‌های بیشتر دارد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :