پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

حذف 35 هتل بی کیفیت از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات

حذف 35 هتل بی کیفیت از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حذف 35 هتل بی کیفیت عتبات با ظرفیت 81 کاروان خبر داد.

'محسن نظافتی' در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان سازمان حج و زیارت گفت: در ادامه برنامه ریزی های انجام شده در راستای ارتقای خدمات اسکان زائران در عراق از سوی کمیته مسکن سازمان حج و زیارت که با همت اداره کل عتبات سازمان و شرکت شمسا صورت گرفت، 35 هتل بی کیفیت عتبات با ظرفیت 81 کاروان از چرخه خدمات رسانی به زائران ایرانی عتبات عالیات حذف شدند.

وی  افزود: ضعف خدمات دهی به زائران، فرسودگی هتل ها، پایین بودن شرایط بهداشتی، عدم رضایت زائران از نحوه برخورد کارکنان هتل و وجود نقص فنی در آسانسورها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از عمده علل حذف این هتل ها بود که موجب شد این هتل ها در لیست هتل های ممنوعه قرار گیرند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت توضیح داد: در مجموع طی این اقدام 20 هتل با ظرفیت 45 کاروان در نجف و 15 هتل با ظرفیت 36 کاروان از لیست هتل هایی که برای اسکان زائران ایرانی در عراق مورد استفاده قرار می گرفتند، حذف می شوند.

وی تصریح کرد: در دور جدید اعزام های عتبات که از 15 رمضان سالجاری آغاز خواهد شد، این هتل ها برای اسکان زائران در عراق مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

نظافتی بیان کرد: پیش از حذف این هتل ها از چرخه خدمات رسانی به زائران، هتل های جایگزین و با کیفیت مورد نظر سازمان حج و زیارت برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است و این اقدام خللی برای اسکان زائران عتبات بوجود نخواهد آورد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :