جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اوحدی در مكه مكرمه: هيچ زائر ايراني به كرونا مبتلا نشده است

اوحدی در مكه مكرمه: هيچ زائر ايراني به كرونا مبتلا نشده است
اوحدي با اطمينان خاطر نسبت به عدم ابتلاي زائران ايراني بيت الله‌ الحرام به ويروس كرونا تصريح كرد: تا به امروز مورد مشكوكي ميان زائران ايراني نداشته ايم و مواردي كه در كرمان مشاهده شده است، در دست بررسي و مطالعه قرار دارد كه آ...
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، اوحدي، رييس سازمان حج و زيارت امروز در ديدار مديران ثابت و عوامل ستاد عمليات عمره در مكه مكرمه اظهار داشت: پس از ۳۵ سال موفق شديم زائران ايراني را از نيمه ماه صفر به عمره اعزام كنيم كه اكنون تعداد عمره‌گزاران ايراني به مرز ۷۰۰ هزار نفر رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: اميدواريم در عمليات عمره امسال بتوانيم تعداد ۸۲۰ هزار زائر را اعزام كنيم كه اين تعداد نسبت به ميزان عمره گزاران سال گذشته افزايش ۶۸ درصدي نشان مي‌دهد، به صورت جدي سعي خواهيم كرد قراردادهاي عمره سال بعد را در ماه رمضان امسال با شركت‌هاي مختلف امضاء‌كنيم.

اوحدي، گفت: به ازاي هر زائر ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان كاهش هزينه عمره صورت گرفت كه حدود ۴۵۰ ميليارد تومان صرفه جويي شده است كه جا دارد از تلاش‌ها و پيگيري‌هاي حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر تشكر شود.

رييس سازمان حج و زيارت ادامه داد: امسال براي اولين بار هزينه اعزام به حج را دو قسطي كرديم و خوشبختانه مردم با همكاري خوبي كه داشته اند بدون استثناء ثبت نام كردند، در حج امسال حداقل يك پزشك براي هر كاروان در نظر گرفته شده است، افزون بر اين ۶۰ پزشك زن نيز داريم كه سال قبل اين تعداد ۱۵ پزشك زن بوده است.

وي در ادامه با اطمينان خاطر نسبت به عدم ابتلاي زائران ايراني بيت الله الحرام به ويروس كرونا تصريح كرد: تا به امروز مورد مشكوكي ميان زائران ايراني نداشته ايم و مواردي كه در كرمان مشاهده شده است، در دست بررسي و مطالعه قرار دارد كه آيا در سفر عمره بوده و يا از طريق ديگري مبتلا شده اند.

اوحدي از ثبت شركت توسعه عمران اميد زائر با هدف بهره مندي از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي در سازمان حج و زيارت خبر داد و افزود: به دليل شرايط سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي خاصي كه در عراق وجود دارد، خدمات به زائران عتبات عاليات پايين است كه اميدواريم با تحقق اهداف اين شركت شاهد تحولي خوب در خدمتگزاري به زائران عتبات عراق باشيم.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.