ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اعزام زائران عتبات از اول ماه رمضان متوقف مي‌شود

اعزام زائران عتبات از اول ماه رمضان متوقف مي‌شود
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت از توقف اعزام زائران به عتبات عاليات از اول ماه رمضان به مدت ۱۵ روز خبر داد و افزود: با توجه به اينكه بسياري از هتل‌هايي كه در عراق مورد استفاده زائران ايراني قرار مي‌گيرد نياز به تعمير يا ...

محسن نظافتي، مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از توقف اعزام زائران عتبات از اول ماه رمضان خبر داد و گفت: اعزام زائران در ماه رمضان به مدت ۱۵ روز متوقف مي‌شود.

وي افزود: با توجه به اينكه بسياري از هتل‌هايي كه در عراق مورد استفاده زائران ايراني قرار مي‌گيرد نياز به تعمير يا بازسازي دارد هر ساله مدتي كوتاهي از سال سازمان اعزام كاروان را متوقف مي‌كند.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت تصريح كرد: اعزام زائران از ابتداي ماه مبارك رمضان (از ۱۹ تيرماه)، به مدت ۱۵ روز متوقف مي‌شود تا فرصتي براي بازسازي و سم پاشي هتل‌هاي محل اقامت زائران ايراني در عراق فراهم شود.

نظافتي گفت: اين مدت در مقايسه با عمليات عمره كه پس از هفت ماه، فرصت مناسب سه ماهه براي بازسازي خدمات وجود دارد، بسيار كوتاه است.

وي خاطرنشان كرد: فرصت ۱۵ روزه توقف اعزام‌هاي عتبات براي بازسازي هتل ها، ناوگان حمل و نقل و بهينه سازي تغذيه زائران در كشور عراق در نظر گرفته شده است تا ميزان رضايت زائران افزايش يابد.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت ادامه داد: در اين مدت نكات مورد نياز به صورت مكتوب به شركت‌هاي عراقي و ايراني طرف قرارداد اعلام و از آنها خواسته مي‌شود كه تغييرات و اصلاحات لازم به سرعت اعمال شود.

وي گفت: پس از توقف ۱۵ روزه در اعزام‌هاي عتبات و اصلاح و بهينه سازي خدمات موجود، اعزام مجدد زائران با شيب ملايم ادامه خواهد يافت.
مدیر سایت امتیاز به خبر :