چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

ارتباط با زائرین در مکه و مدینه + تلفن

ارتباط با زائرین در مکه و مدینه + تلفن
اسامي اقامتگاه‌هاي زائران ايراني در سرزمين وحي از سوي موسسه فرهنگي عمره سعادت، جهت ارتباط گيري با عمره گزاران در مكه مكرمه و مدينه منوره اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، يكي از مهم‌ترين موضوعات عمره مفرده، اسكان زائران ايراني است كه خوشبختانه در طي سال‌هاي اخير اقامتگاه‌هاي مناسبي براي آن‌ها در نظر گرفته شده است كه در عمليات عمره جاري ۷۱ هتل در دوشهر مكه و مدينه اجاره شده كه ۲۷ هتل مربوط به مكه و ۴۴ هتل مربوط به شهر مدينه منوره است.


براساس اين گزارش، افزون بر بالا بودن هزينه بليط رفت و برگشت هواپيمايي، اصلي‌ترين عامل اختلاف قيمت در گروه‌هاي قيمتي عمره مفرده مربوط به هزينه بخش اسكان و اجاره هتل محل اقامت زائرين است.

اين گزارش حاكي است، تيم تهيه مسكن زائران عمره‌گزار ايراني از ماه‌ها قبل از اعزام زائران جهت تهيه و عقد قرارداد مسكن مورد نياز اقدام مي‌كنند تا با عنايت به رقابت بين كشورها و همچنين محدوديت‌هاي موجود، بهترين مسكن مورد نظر تهيه شود.

اين گزارش مي‌افزايد، براساس امتيازدهي هتل‌هاي محل اقامت زائرين ايراني حداقل ۱۶ شاخص گروه قيمتي معين شده كه وضعيت فيزيكي، دوري و نزديكي هتل به حرم، امكانات موجود، اداره و خدمات هتل و غيره بخشي از امتيازدهي است.

مدیر سایت امتیاز به خبر :