پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

ارز دولتي فقط به زائران كاروان هاي تحت نظارت سازمان حج تعلق مي گيرد

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت در مورد اختصاص ارز دولتي به زائران ايراني عتبات عاليات گفت: اين ارز فقط به زائران كاروان هاي تحت نظارت سازمان حج تعلق مي گيرد و مشمول كاروان هاي آزاد نمي شود.
«مسعود اخوان» افزود: بر اساس پي گيري هاي انجام شده و مصوبه بانك مركزي، از اين پس علاوه بر زائران اعزام هاي هوايي عتبات، زائران اعزامي از طريق مرز هاي زميني نيز مشمول دريافت ارز مبادله اي مي شوند.
اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: بر اين اساس، زائران مرحله جديد اعزام هاي عتبات عاليات كه از ابتداي مرداد ماه آغاز شده است ، مي توانند به ازاي هر نفر ۲۰۰ دلار ارز مبادله اي دريافت كنند.
به گفته اخوان، ارز زائران عتبات عاليات فقط از بانك هاي ملت و سامان قابل دريافت است.
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت همچنين در مورد اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات بدون انجام پيش ثبت نام اينترنتي در مرحله جديد گفت: با توجه به ساخت‌ و سازهاي انجام شده ، ظرفيت اسكان سازمان حج و زيارت در كربلا و نجف افزايش يافته است و از اين رو در حال حاضر هيچ محدوديتي براي اعزام زائران ايراني به عتبات وجود ندارد و همه متقاضيان به عتبات اعزام مي شوند.
اخوان همچنين در مورد هزينه اعزام به عتبات گفت: هزينه اعزام به عتبات در دوره جديد نسبت به دوره هاي قبلي هيچ تفاوتي نكرده است و تمامي اعزام‌ها با قيمت‌هاي قبلي انجام مي شود.
وي گفت : هم اكنون حداقل و حداكثر هزينه اعزام به صورت زميني ۷۸۸ تا ۸۵۰ هزار تومان و حداقل و حداكثر هزينه اعزام به صورت هوايي يك ميليون و ۱۱۷ تا يك ميليون و ۳۱۳ هزار تومان است.
پيش از اين تنها زائراني كه از طريق پرواز هوايي به عتبات اعزام مي‌شدند ۳۰۰ دلار ارز دولتي دريافت مي‌كردند كه با اعلام جديد سازمان حج و زيارت و مصوبه بانك مركزي همه زائران ۲۰۰ دلار ارز دريافت خواهند كرد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.