جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

سهميه زوج هاي جوان ده روز آينده اعلام مي شود

سهميه زوج هاي جوان ده روز آينده اعلام مي شود
رئيس سازمان حج و زيارت در خصوص سهميه‌هايي كه در عمره سال جاري به افرادي به غير از دارندگان فيش‌هاي عمره داده شده است، گفت: در سال جاري فقط به خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران، طلاب، دانشجويان (و اساتيد)، دانش‌آ...

سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت تصريح كرد: در عمره سال جاري فقط به خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران، طلاب، دانشجويان (و اساتيد)، دانش‌آموزان و زوج‌هاي جوان سهميه اختصاص داده شده است.

رئيس سازمان حج و زيارت در خصوص سهميه‌هايي كه در عمره سال جاري به افرادي به غير از دارندگان فيش‌هاي عمره داده شده است، گفت: در سال جاري فقط به خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران، طلاب، دانشجويان (و اساتيد)، دانش‌آموزان و زوج‌هاي جوان سهميه عمره اختصاص داده مي‌شود.

سهميه چهار هزارو ۵۰۰ نفري رياست‌جمهوري حذف شد

وي با اشاره به حذف سهميه چهار هزارو ۵۰۰ نفري كه در سال‌هاي قبل به رياست‌جمهوري اختصاص داده مي‌شد، در خصوص سهميه زوج‌هاي جوان اعلام كرد: قطعاً به زوج‌هاي جوان سهميه عمره داده مي‌شود اما تعداد آن در حال بررسي است و ظرف هفته آينده اعلام خواهد شد.

معاون وزير ارشاد در خصوص تشكيل شوراي عالي حج گفت: بايد دستور جلسه شوراي عالي حج تدوين شود و لازم است كه با بعثه مقام معظم رهبري و هم با رياست جمهوري هماهنگ كنيم و اميدواريم به زودي بتوانيم اين جلسه را برگزار كنيم.

سهميه زوج هاي جوان ده روز آينده اعلام مي شود

رئيس سازمان حج و زيارت در خصوص سهميه‌هاي عمره سال جاري گفت: در موسم عمره امسال ۱۵ هزار سهميه دانشجويي اعلام شد كه قرعه كشي آن نيز انجام شد، ۲ هزار نفر سهميه اساتيد و ۱۰ هزار نفر نيز به خانواده شهدا اختصاص داده شده است.

اوحدي افزود: همه ساله سهميه‌اي را به عنوان سهميه طلاب و عددي را براي زوج‌هاي جوان اعلام مي‌كرديم و امسال نيز سهميه زوج‌هاي جوان تا ۱۰ روز آينده اعلام مي‌شود.

وي از سفر به عتبات عاليات در نيمه ماه صفر خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌اي با وزير جهانگردي عراق است كه مفاد آن پيگيري مي‌شود و مهمترين موضوعي كه در اين سفر مورد بررسي قرار خواهد گرفت برخي از هزينه‌هايي است كه كشور عراق از زائران مي‌گيرد و ما انتظار داريم همچنان كه ما در قبال زائران عراقي عمل مي‌كنيم آنها نيز همينگونه عمل كنند.

رييس سازمان حج وزيارت اظهار اميدواري كرد پس از انجام اين سفر، بخشي از هزينه‌هاي سفر به عتبات عاليات كاهش پيدا كند.


مدیر سایت امتیاز به خبر :