جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

توصيه مدير نمايندگي حج و زيارت به زائران عتبات

توصيه مدير نمايندگي حج و زيارت به زائران عتبات
مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق گفت:برخي بيماران به تصور اين كه اگر بيماري خود را اعلام كنند از سفر محروم مي‌شوند بيماري خود را مخفي مي‌كنند كه متاسفانه در برخي موارد شاهد ايجاد مشكلاتي بوده ايم.
مصطفي قاسمي در در گفت و گو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي افزود: برخي بيماران به تصور اين كه اگر بيماري خود را اعلام كنند از سفر محروم مي‌شوند بيماري خود را مخفي مي‌كنند كه متاسفانه در برخي موارد شاهد ايجاد مشكلاتي بوده ايم.

وي گفت: به طور قطع، درمانگاه‌هاي ايران، مستقر در نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين تا حد قابل ملاحظه اي توان خدمات رساني به همه بيماران را دارند و اگر هم در اين باره نياز بود از خدمات بيمارستان‌هاي عراق استفاده خواهيم كرد.

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق، همچنين به زائراني كه به دلايل ابتلا به بيماري‌هاي مزمن و قلبي ريوي، مستمرا دارو مصرف مي‌كنند گفت: در هيچ شرايطي مصرف دارو را در هنگام سفر قطع نكنند چرا كه در برخي موارد شاهد بوده ايم كه بيماري به اين نيت كه شفاي خود را مي‌گيرد مصرف دارو را قطع كرده كه با مشكلات مواجه شده است.

وي در ادامه در توصيه به خانم‌هاي زائر افزود: خانم‌ها به هيچ وجه براي خريد، انفرادي در بازارهاي عراق حضور پيدا نكنند و حتما به صورت گروهي در بازار حضور يابند و مديران كاروان را هم در جريان قرار دهند.

قاسمي با اشاره به اين كه رعايت حجاب و عفاف در زائران زن كشورمان در مقايسه با زائران ديگر كشورها در سطح بسيار بهتري است در عين حال به برخي زائران توصيه كرد حين حضور در بازارهاي عراق، شوونات اسلامي را رعايت كنند.

وي گفت: زائران از هر گونه ارتباط مستقيم با مسوولان هتل‌ها خودداري و هرگونه درخواستي را از طريق مديران كاروان‌ها اعلام كنند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.