پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

پرواز زائران عتبات به تأخير انداخته شد!

پرواز زائران عتبات به تأخير انداخته شد!
مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: با شروع پروازهاي حجاج در فرودگاه بغداد ازدحام زيادي ايجاد شده است و به همين دليل فرودگاه بغداد اعلام كرده است پروازهاي ايران در اين ايام از ساعت ۱۵ به بعد انجام شود.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس، مسعود اخوان گفت: با شروع پروازهاي حجاج در فرودگاه بغداد ازدحام زيادي ايجاد شده است و به همين دليل مسئولان فرودگاه بغداد اعلام كردند كه پروازهاي ايران از ساعت ۱۵ به بعد انجام شود به همين دليل صبح امروز مجوز پرواز به آنها داده نشد و قرار بود پرواز زائران ايراني ساعت ۱۶:۱۵ دقيقه انجام شود.

وي ادامه داد: كار تحويل اتاق‌هاي هتل‌هاي عتبات عاليات هر روز صبح ساعت ۸ بايد انجام شود تا اتاق‌ها براي تحويل به زائران بعدي آماده شود و پروازها بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در ساعت ۶ صبح انجام مي‌شد اما به دليل مشكلي كه از طرف فرودگاه بغداد ايجاد شده است هواپيماي شركت ايراني نتوانسته در فرودگاه فرود بياد و متأسفانه زائران از صبح در فرودگاه هستند.

اخوان ادامه داد: اين مشكل طي دو، سه روز گذشته ايجاد شده است، هم اكنون هواپيما در فرودگاه نشسته است و تا ۱۵ دقيقه ديگر پرواز زائران انجام مي‌شود.

بر اساس اين گزارش پرواز زائران ايراني عتبات عاليات قرار بود ساعت ۶ صبح امروز انجام شود و از ساعت ۳ بامداد زائران در فرودگاه بغداد حضور دارند و هم اكنون با گذشت ۱۳ ساعت از حضور زائران در فرودگاه هنوز پرواز آنها انجام نشده است.
مدیر سایت امتیاز به خبر :