شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اعزام 3975 زائر استان آذربایجان شرقی به حج تمتع 1403

اعزام 3975 زائر استان آذربایجان شرقی به حج تمتع 1403
مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: 4098 زائر حج تمتع که 3975 زائر از استان آذربایجان شرقی در قالب ۲۸ کاروان  و ۱۲۳ زائر هم از شهرستان ارومیه به حج تمتع اعزام می‌...

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: 4098 زائر حج تمتع که 3975 زائر از استان آذربایجان شرقی در قالب ۲۸ کاروان  و ۱۲۳ زائر هم از شهرستان ارومیه به حج تمتع اعزام می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر روحی ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران از اعزام کاروان حج عمره آذربایجان شرقی روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ماه، خبر داد.

 

وی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه اظهار کرد: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

 

روحی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

 

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹8 نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

 

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

 

https://farsnews.ir/invalid/1714017209812796132

مدیر سایت امتیاز به خبر :