شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اطلاعیه پیش ثبت نام حج تمتع 1403

اطلاعیه پیش ثبت نام حج تمتع 1403
سازمان حج و زیارت اطلاعیه پیش ثبت نام حج تمتع 1403 را منتشر و به تشریح جزییات ثبت نام از اولویت ها و اقداماتی که می بایست متقاضیان مدنظر قرار دهند، پرداخت.

متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت به شرح ذیل می باشد:
سازمان حج و زیارت اعلام کرد؛ با استعانت از خداوند متعال، توسل به نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع)، در نظر دارد ثبت‌نام مقدماتی(پیش ثبت نام) از افراد واجد شرایط تشرف به حج‌تمتع سال1403‌ خورشیدی (1445 هـ.قمری) را در آینده نزدیک، آغاز نماید. بر این اساس به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند، بر مبنای پیش‌بینی صورت گرفته و‌ بر حسب ظرفیت تخصیصی به جمهوری اسلامی ایران، گروه‌های اشاره شده در جدول ذیل در اولویت اعزام به حج تمتع سال آتی قرار دارند. بنابراین لازم است واجدین شرایط تشرف به این سفر مقدس، از هم اکنون ضمن انجام برنامه‌ریزی لازم و بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه reserve.haj.ir نسبت به اخذ کد‌رهگیری و تکمیل مدارک خویش، بویژه تهیه گذرنامه دارای اعتبار اقدام نمایند.


تذکرات مهم:
- افرادی که در کاروان های حج سال 1399 نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند ولیکن به دلیل لغو سفر حج در آن سال و سال های پس از آن موفق به تشرف نشده و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند، نیازی به انجام پیش ثبت نام نداشته و همزمان با اعلام ثبت نام قطعی، بصورت مستقیم امکان نام‌نویسی در کاروان ها را خواهند داشت.
- تمامی ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌بایست قبل از انجام امور ثبت‌نام، به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و اخذ کد رهگیری اقدام کنند، در غیر اینصورت امکان ادامه فرایند ثبت نام را نخواهند داشت.
- متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال 1403می‌بایست دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار20/09/1403 باشند.
- اطلاعیه تکمیلی در خصوص زمان و نحوه انجام پیش ثبت نام روز یکشنبه 10/10/1402 از طریق پایگاه های خبری سازمان حج و زیارت و همچنین رسانه های دیداری و شنیداری منتشر خواهد شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :