شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

آخرین اقدامات اجرایی درخصوص از سرگیری سفرهای عمره مطرح و بررسی شد

آخرین اقدامات اجرایی درخصوص از سرگیری سفرهای عمره مطرح و بررسی شد
در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت آخرین اقدامات اجرایی درخصوص از سرگیری سفرهای عمره مطرح و بررسی شد.

آقایان سید عباس حسینی رئیس و غلامرضا رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از اقدامات اجرایی و فعالیت های صورت گرفته برای تامین ، تخصیص، انتقال و نرخ ارز، موضوع پرواز و نرخ بلیت هواپیما و اعلام آمادگی طرف عربستانی برای صدور روادید کارگزاران اعزامی به عربستان گزارش دادند.

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم به برگزاری جلسه شورای عالی حج در روزهای آینده اشاره و تصریح کرد: هر کاری که باید در ارتباط با سفر معنوی عمره در مجموعه حج و زیارت انجام شود پیگیری و مدیریت اعزام کارگزاران و زمانبندی تشرف زائران عمره گزار صورت گیرد وبا نهایی شدن نرم افزار مناسب زمینه تشرف آرام، آسان و سریع زائران فراهم شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نواب انتظار مسئولان و مردم برای راه اندازی سریعتر عمره را یادآور شد و تاکید کرد: هربخشی باید برنامه کاری خود را مدیریت و به نحوی زمانبندی کند تا در فعالیت دیگر بخش ها خللی ایجاد نشود تا سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری از این مرحله به خوبی عبور و به انتظار مردم و مسئولان  پاسخ دهند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :