شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و آموزشی استان با مسئولین فرهنگی موکب 1400 شهید مراغه

جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و آموزشی استان با مسئولین فرهنگی موکب 1400 شهید مراغه
در جلسه هم اندیشی کمیته فرهنگی و آموزشی استان آذربایجان شرقی با مسئولین فرهنگی موکب 1400 شهید مراغه تاکید شد که به برنامه های فرهنگی بعنوان سرلوحه فعالیت ها در مراسم اربعین توجه شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر ایران نژاد عصر دوشنبه(30 مرداد) در جمع مسئولان فرهنگی موکب 1400 شهید شهرستان مراغه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان   پیاده‌روی اربعین را یک پدیده جهانی دانست که هر سال درخشش بیشتر می شود.

 

وی که در جمع نخبگان، دانشجویان و قاریان قرآن کریم سخن میگفت، اظهار داشت: مدیران و مسئولین مواکب همچون همه مسلمانان و شیعیان در قبال این حرکت بزرگ مسئولیت دارند و باید به خدمت‌رسانی به زائران حسینی اهتمام ورزند و این خدمت‌رسانی به بهترین نحو انجام شود.

 

وی افزود: ثواب خدمت به زائران اربعین حسینی در موکب ها، کمتر از زیارت نیست و بی گمان کسانی که به صورت شبانه روزی در این موکب ها در حال خدمت رسانی هستند اجرشان نزد خداوند متعال محفوظ است.

 

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در استان خطاب به مسئولان موکب 1400 شهید مراغه تاکید کرد که برنامه های فرهنگی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

 

در این نشست چند نفر از مسئولان کارگروههای موکب 1400 شهید مراغه از برنامه ها و فعالیت های خود برای اربعین امسال گزارش دادند و حاضران در خصوص مسائل مختلف سفر اربعین به تبادل نظر پرداختند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :