شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

سازمان حج و زیارت و بعثه برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند

سازمان حج و زیارت و بعثه برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند
حجت الاسلام والمسلمین نواب در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تصریح کرد: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند.

دراین نشست که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت برگزار شد آقای غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گزارش مشروحی از بررسی ها و کارشناسی های انجام شده برای از سرگیری سفرهای عمره ارائه کرد.

 

وی با بیان راهکارها و برنامه های پیشنهادی در خصوص از سرگیری سفرهای عمره ، به بررسی های انجام شده درخصوص اعزام کارگروهها و عوامل مورد نیاز، پروازها و سرفصل فعالیت های امور عمره اشاره کرد.  

 

در ادامه این جلسه ، سرپرست حجاج ایرانی توصیه هایی درارتباط با زمان بندی و تعداد ایستگاههای پروازی برای اعزام عمره گزاران ارائه و تصریح کرد: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند و درانتظار اعلام تصمیمات حاکمیتی دراین مورد هستند.

 

درپایان این جلسه ، گزارش ستاد مدیریت بحران درحج تمتع 1402 درخصوص نظرسنجی انجام شده از زائران درمورد ارزیابی میزان رضایتمندی از بخش های حمل و نقل، خدمات پزشکی، تغذیه و تدارکات ، خدمات فرودگاهی و پرواز، اسکان  و... ارائه و تصریح شد که میزان رضایتمندی ازعملیات حج در مجموع نزدیک به 82 درصد بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تهیه اینگونه گزارش ها را در راستای برنامه ریزی های آینده حج مفید ارزیابی و تصریح کرد که این نظرسنجی میزان رضایتمندی اجمالی از فعالیت بخش های مختلف را نشان می دهد که خدمات نقل بیشترین و اسکان کمترین رقم را شامل می شود. 

مدیر سایت امتیاز به خبر :