جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه مدیران کاروانهای حج استان در خصوص برگزاری جلسات آموزشی و همایش زائرین

جلسه مدیران کاروانهای حج استان در خصوص برگزاری جلسات آموزشی و همایش زائرین
جلسه مدیران کاروانهای حج استان در خصوص برگزاری جلسات آموزشی و همایش زائرین با حضور آقای روحی مدیر حج و زیارت استان و حجه الاسلام ایران نژاد مسئول بعثه حج و زیارت استان و مدیران کاروانهای حج تمتع استان در محل حج و زیارت استان برگزا...

جلسه مدیران کاروانهای حج استان در خصوص برگزاری جلسات آموزشی و همایش زائرین با حضور آقای روحی مدیر حج و زیارت استان و حجه الاسلام ایران نژاد مسئول بعثه حج و زیارت استان و مدیران کاروانهای حج تمتع استان در محل حج و زیارت استان برگزار شد.

در این جلسه حجه الاسلام ایران نژاد موضوعاتی در خصوص اهدا بسته کتاب به کلیه زائران، کیفی نمودن جلسات آموزشی زائرین با تجهیزات آموزشی سمعی و بصری ارائه نمودند و گقتند کتابهای فصل مهمانی و وصال دوست ویژه زائرین تحصیل کرده می باشد. و زمانبندی برگزاری همایش بانوان حج گذار را هم به مدیران کارواننها اعلام نمودند.

در ادامه جلسه آقای روحی نیز مطالبی در خصوص یادآوری مقررات کشور مقصد به زائران در جلسات آموزشی ارائه نمودند و گفتند اعزام کاروانهای حج تمتع استان از 19 الی 25 خرداد ماه بوده و مقرر گردیده همایش زائران تبریز در مورخه 26 اردیبهشت ماه برگزار گردد.

در انتهای جلسه آقای تقی زاده مسئول حراست حج و زیارت استان مطالبی در خصوص مستند سازی جلسات آموزشی زائرین بیان نمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.