جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

عزیمت بخش های اجرایی سازمان حج و زیارت به عربستان برای برنامه ریزی های حج تمتع 1402

عزیمت بخش های اجرایی سازمان حج و زیارت به عربستان برای برنامه ریزی های حج تمتع 1402
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و توضیحاتی را در خصوص اقدامات مقدماتی حج تمتع 1402 ارایه کرد.

وحید اسکندری از عزیمت بخش های مختلف اجرایی سازمان حج و زیارت به عربستان برای برنامه ریزی های حج تمتع 1402 خبر داد و گفت: پس از سفر رسمی رییس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه به عربستان به منظور امضای تفاهمنامه حج تمتع و انعقاد این تفاهمنامه میان آقای دکتر حسینی و وزیرحج و عمره عربستان، و تعیین سهمیه قطعی ایران شرایط عزیمت بخش های اجرایی حج و زیارت مورد توجه قرار گرفت.


وی افزود: در جریان سفر رسمی هیئت سازمان حج و زیارت به عربستان موضوع درخواست روادید برای عزیمت دست اندرکاران اجرایی به این کشور مطرح و روند صدور ویزای آنها با تاخیر از سوی کشور میزبان انجام گرفت که سرانجام بخش های مختلف اجرایی شامگاه سه شنبه 18 بهمن ماه به سرزمین وحی عزیمت کردند.


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی با بیان اینکه دست اندرکاران اجرایی حج تمتع 1402 در سازمان حج و زیارت از ماهها قبل کار برنامه ریزی برای حج را شروع کرده و بعضی از امور را به صورت وبیناری پیگیری نمودند، گفت: مذاکرات و جلسات غیر حضوری برای حج تمتع 1402 انجام گرفته و در حال حاضر جهت نهایی کردن برنامه ریزی ها و توافقات لازم با دست اندرکاران ذیربط در کشور میزبان آغاز شده است.


اسکندری تصریح کرد: گروه نخست اعزامی برای برنامه ریزی های حج تمتع آتی شامل اعضای دفتر نمایندگی ، اعضای گروه اجرایی و کارشناسی مسکن،گروه تخصصی بررسی هتل های خود پخت و آشپزخانه های مرکزی ،نمایندگان مرکز پزشکی و دست اندرکاران حوزه سامانه مسار الکترونیکی می باشند.


وی افزود: ان شاالله هماهنگی های لازم در کوتاهترین زمان نهایی خواهد شد و برای ثبت نام نهایی متقاضیان عزیز در مرحله اجرا اطلاع رسانی لازم انجام می پذیرد

برچسب ها : حج 1402
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.