پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص تسهیلات قرض الحسنه به زائرین زمینی اربعین

اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص تسهیلات قرض الحسنه به زائرین زمینی اربعین
 با عنایت به در‌ پیش بودن مراسم پرشکوه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به منظور فراهم شدن امکان حضور حداکثری عاشقان اهل بیت در بزرگترین اجتماع انسانی جهان و از آنجایی که در نظر است برای زایرین عتبات...

بسمه تعالی

«با صلوات بر محمد و آل محمد»

       با عنایت به در‌ پیش بودن مراسم پرشکوه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به منظور فراهم شدن امکان حضور حداکثری عاشقان اهل بیت در بزرگترین اجتماع انسانی جهان و از آنجایی که در نظر است برای زایرین عتبات عالیات تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت یکساله پرداخت شود؛ لذا ضروری است زایرین محترم پس از مطالعه موارد زیر و آگاهی از شرایط پرداخت تسهیلات نسبت به تایید تعهدنامه اقدام نمایند.

۱- تسهیلات فقط به سرپرستان خانوار یارانه بگیری تعلق خواهد گرفت که خود و افراد زیرمجموعه در سامانه سماح ثبت نام نموده و نسبت به خروج از کشور تا تاریخ 1401/06/26 به صورت زمینی با هدف زیارت عتبات عالیات اقدام نموده باشند.

۲- سقف تسهیلات مذکور برای سرپرست خانوار به تنهایی مبلغ ۳۰ میلیون ریال، سرپرست خانوار با یک زیرمجموعه (جمعاً ۲ نفر) مبلغ ۴۰ میلیون ریال، سرپرست خانوار با دو نفر و بیشتر زیرمجموعه (جمعاً ۳  نفر یا بیشتر) مبلغ ۵۰ میلیون ریال می باشد.

3- ضروری است سرپرستان خانوار نسبت به انتخاب بانک عاملی که یارانه به  حساب مربوطه در آن بانک واریز
می شود، اقدام نمایند.

4- با توجه به اینکه کلیه فرایندهای مربوط به پرداخت تسهیلات به صورت سیستمی انجام می شود، متقاضیان از مراجعه حضوری به بانک های عامل خودداری نمایند.

5- سازمان هدفمندسازی یارانه ها نسبت به کسر یارانه دریافتی سرپرستان خانوار (تسهیلات گیرندگان) و پرداخت اقساط به بانک های پرداخت کننده تسهیلات اقدام خواهد نمود.

پس از ثبت درخواست تسهیلات ادامه فرایند و نحوه دریافت آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تعهد نامه سرپرست خانوار جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه اربعین

اینجانب به عنوان سرپرست خانوار در نهایت صحت و سلامت عقل و با علم و آگاهی کامل از کلیه شرایط، اختیار، اجاره و وکالت بدون قید و شرط اعطاء می‌نمایم که نسبت به کسر ماهیانه اقساط مربوط به تسهیلات قرض‌الحسنه اربعین از محل یارانه نقدی خانوار و واریز ماهانه آن به بانک عامل تا بازپرداخت کامل اقساط مربوط و تسویه وام اقدام گردد و با تأیید تعهد‌نامه حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می‌نمایم.

 

متقاضیان واجد شرایط جهت ثبت درخواست به منوی "درخواست تسهیلات" در سامانه سماح مراجعه فرمایند

برچسب ها : اربعین، تسهیلات
مدیر سایت امتیاز به خبر :