ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

به مناسبت هفته حج، دیدار کارکنان و کارگزاران حج و زیارت استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبريز

به مناسبت هفته حج، دیدار کارکنان و کارگزاران حج و زیارت استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبريز
همزمان با چهارمین روز از هفته حج، حجه الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و جمعی از خادمین فرهنگی و کارگزاران حج استان آذربایجان شرقی از حج به عنوان یک ...

همزمان با چهارمین روز از هفته حج، حجه الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و جمعی از خادمین فرهنگی و کارگزاران حج استان آذربایجان شرقی از حج به عنوان یک فریضه بزرگ یاد کرد و گفت: مراسم حج نماد مسلمانان و نمونه کوچکی از جامعه اسلامی برتر است.

 

وی با تاکید ابعاد مهم حج گفت: بعد معنوی و عرفانی حج نمایش بندگی و خشوع است و بعد حیات اجتماعی آن حضور حجاج بصورت یکسان چه ثروتمند و چه فقیر در کنار هم در صحرای عرفات،مشعرالحرام،منا و ... است.

 

آل هاشم خاطر نشان کرد: تقویت روحی، رشد فضائل اخلاقی و افزایش توجه به مسئله ظهور مهدویت از دیگر برکات حج است.

 

در ابتدای این دیدار حجه الاسلام و المسلمین ایران نژاد مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت ارتحال بنیانگزار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) گزارشی از مجموعه فعالیتهای فرهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی ارائه دادند.

 

در ادامه این دیدار، آقای روحی مدیر حج و زیارت استان، گزارشی از روند اعزام کاروانهای حج تمتع استان و اقدامات اجرایی ارائه نمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط