جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

تاکنون مصوبه ای در خصوص بازگشایی مرزهای زمینی از سوی کشور میزبان بصورت رسمی اعلام نشده است

 تاکنون مصوبه ای در خصوص بازگشایی مرزهای زمینی از سوی کشور میزبان بصورت رسمی اعلام نشده است
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون مصوبه ای در خصوص بازگشایی مرزهای زمینی از سوی کشور میزبان بصورت رسمی اعلام نشده است گفت: از کلیه مشتاقان تقاضا می شود تا تعیین تکلیف قطعی از مراجعه به مرزهای زمینی خودداری ...

 حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی درباره زمان بازگشایی مرزهای زمینی گفت: قرار براین بود که طبق قول مساعد طرف عراقی، مرزهای زمینی نیز همانند مرزهای هوایی مشمول لغو روادید شود و برای تردد زائران عتبات عالیات بازگشایی گردد.


وی با بیان اینکه مرزهای زمینی از سال 98 بدلیل شیوع کرونا و عدم مجوز وزارت بهداشت دو کشور همچنان بسته است، گفت: با توجه به پیگیری های رئیس سازمان حج و زیارت و رایزنی های سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، قول مساعد برای بازگشایی مرزهای زمینی داده شده که منتظر این تصمیم هستیم.


معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بیان کرد: در حال حاضر مرزهای زمینی همچنان به روی زائران بسته است و مجوز یا مصوبه ای از سوی کشور عراق صادرنشده است ؛ بنابراین متقاضیان و عاشقان زیارت اباعبدالله(ع)به هیچ عنوان به مبادی مرزی مراجعه نکنند چراکه امکانات کافی برای این افراد وجود ندارد و با مشکلات متعدد مواجه می شوند.


حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت به محض دریافت مجوز تردد از مرزهای زمینی آن را به صورت رسمی اعلام و مبادرت به اعزام می نماید، گفت: امیدواریم وعده داده شده عملیاتی شود و شاهد تردد زائران از راههای زمینی نیز باشیم.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.