ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اطلاعیه ثبت نام قطعی کاروان سوریه(پرواز 25 اسفند) از ساعت 10 دوشنبه 9 اسفند الی 11 اسفند در سامانه زیارت

اطلاعیه ثبت نام قطعی کاروان سوریه(پرواز 25 اسفند) از ساعت 10 دوشنبه 9 اسفند الی 11 اسفند در سامانه زیارت
با عنایت به برنامه ریزی انجام شده برای اعزامهای عتبات مقدسه سوریه از ایستگاه پروازی تبریز در مورخ 1400/12/25 (برگشت ۱ فروردین ۱۴۰۱) به اطلاع می رساند متقاضیانی که در پیش ثبت نام سوریه ثبت نام نموده اند برای انتخاب کاروان و قطعی کر...

پیرو پیش ثبت نام انجام یافته و اطلاعیه ثبت نام کاروان سوریه در استان به اطلاع کلیه متقاضیان سفر زیارتی سوریه می رساند:

 

با عنایت به برنامه ریزی انجام شده برای اعزامهای عتبات مقدسه سوریه از ایستگاه پروازی تبریز در مورخ 1400/12/25 (برگشت ۱ فروردین ۱۴۰۱) به اطلاع می رساند متقاضیانی که در پیش ثبت نام سوریه ثبت نام نموده اند برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 9‏/12‏/1400 لغایت 10 صبح چهارشنبه مورخ 11‏/12‏/1400  به سامانه زیارت به نشانی https:‏/‏/ziarat.haj.ir مراجعه و یا از طریق دفاتر زیارتی سطح استان اقدام فرمایند.

بدیهی است بعد از اتمام زمان تعیین شده برای ثبت نام متقاضیانی که پیش ثبت نام داشته اند، ظرفیت باقی مانده در اختیار عموم قرار گرفته تا دفاتر زیارتی و دیگر متقاضیان ثبت نام نمایند.

 

تذکرات مهم:

1‏-   اعزام هایی که برنامه ریزی شده است  فقط به صورت هوایی می باشد.

2‏-   ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر می باشد، افرادی که متقاصی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت نام می نمایند مانند اعضای یک خانواده، در اینصورت هر گروه از يك سرگروه و افراد زیر گروه وی (همراهان) تشكيل مي‌شود كه لازم است مشخصات سرگروه و همراهان (کد ملی،تاریخ تولد) به صورت صحیح در فرم پيش ثبت‌نام سامانه درج گردد.

3‏-   هر نفر  فقط یکبار و در يك گروه می تواند (بعنوان سرگروه يا همراه) ثبت‌نام نمايد.

4‏-   باتوجه به اطلاع رسانی های مرتبط با ثبت نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه (يا يكي از نزديكان وی) در فرم ثبت‌نام الزامی است.

5‏-   تاريخ تولد افراد بايد به صورت كامل شامل روز، ماه و سال (بصورت چهار رقمي) در فرم درج شود.

6‏-   كدملي همه افراد ده رقمي بوده و بايد كليه ارقام (صفرهاي سمت چپ) آن بطور كامل در فرم ثبت شود.

7‏-   بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای 72 ساعت قبل از پرواز الزامی است.

8‏- هزینه تست PCR  در برگشت زائرین در هزینه پرداختی زائرین لحاظ شده است.

9‏- مهلت پرداخت هزینه سفر سه ساعت بعد از ثبت نام قطعی می باشد و افرادی که هزینه سفر را در مهلت یادشده پرداخت ننمایند به صورت روزانه در ساعت های 10، 14و 18 از کاروان حذف می گردد.

 

مدیر سایت امتیاز به خبر :