چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اطلاعیه ثبت نام کاروانهای زوجی از یکشنبه 25 اسفند ماه در سامانه رزرو حج تمتع

اطلاعیه ثبت نام کاروانهای زوجی از یکشنبه 25 اسفند ماه در سامانه رزرو حج تمتع
با عنایت به تخصیص تعداد دو کاروان زوجی (برای متقاضیانی که تمایل دارند به اتفاق همسرشان در مکه مکرمه اسکان یابند) به حج و زیارت استان، مقرر گردیده رزرو و ثبت نام در کاروانهای زوجی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 25 اسفند ماه از طریق...

با عنایت به تخصیص تعداد دو کاروان زوجی (برای متقاضیانی که تمایل دارند به اتفاق همسرشان در مکه مکرمه اسکان یابند) به حج و زیارت استان، مقرر گردیده رزرو و ثبت نام در کاروانهای زوجی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 25 اسفند ماه از طریق سامانه Reserve.haj.ir انجام پذیرد.

 

لذا به اطلاع کلیه مدیران کاروانها و زائرین محترم استان می رساند تا با مد نظر قرار دادن شرایط و ظرفیت محدود کاروانهای مذکور بتوانند در صورت تمایل و فرصت مناسب، امکان رزرو را فراهم نموده و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

  1. نوع اسکان این کاروان در مکه مکرمه به صورت زوجی (زن + شوهر) می­باشد.
  2. در مدینه منوره همانند کاروان­های عادی می­باشند.
  3. کاروانهای زوجی به شهر تبریز اختصاص خواهد یافت.
  4. ثبت ­نام زائرین زوجی همه شهرها و شهرستان­های سطح استان در کاروان­های زوجی امکان پذیر است.
  5. در سامانه رزرو و ثبت نام نوع این کاروان­ها را "زوجی" تعیین و قابل رویت برای استان و شهرستان گردیده است. از آنجایی که رزرو در این کاروان­ها می بایست به صورت زوجی انجام شود، از این رو در زمان مراجعه زائر برای قطعی نمودن رزرو خود دقت شود تا افراد به صورت زن و شوهر رزرو نموده باشند و مدارک لازم از ایشان اخذ گردد.
  6. مسئولیت احراز زوجیت به عهده مدیر کاروان می­ باشد.
  7. این کاروان صرفاً اسکان زوجی دارد و سایر خدمات همانند کاروان­های عادی استان می­باشد که لازم است در جلسات آموزشی به این مهم تأکید گردد.
  8. مساحت اتاق­ها در ساختمان­ها یکسان نمی­باشد که می­بایست در جلسات آموزشی به این مهم اشاره گردد.
  9. هزینه اعزام کاروانهای زوجی 404،920،000 ریال می باشد.
مدیر سایت امتیاز به خبر :