جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد

سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد
سومین کارگروه توسعه مدیریت حج و زیارت استان در تاریخ 27/11/98 در دفتر مدیریت این واحد برگزار گردید.

سومین کارگروه توسعه مدیریت حج و زیارت استان در تاریخ 27/11/98 در دفتر مدیریت این واحد برگزار گردید.

 

عادل قاسمی مسئول آمار و اطلاعات و نماینده مدیریت عملکرد حج و زیارت استان در جلسه ضمن اشاره به سوابق برگزاری جلسات کارگروه توسعه مدیریت در حج وزیارت در سالجاری عنوان کرد: کارگروه توسعه مدیریت حج و زیارت استان به منظور انعکاس نتایج کمیته های ارزیابی در یک قالب یکپارچه، همچنین بررسی اقدامات حج و زیارت استان در خصوص ارزیابی عملکرد و تعامل مثبت با کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می گردد.

 

سومین کارگروه توسعه مدیریت با هدف بررسی چالش های پیش رو در محورهای اصلاح ساختار، توسعه دولت الکترونیک و استقرار مدیریت عملکرد برگزار شده است. در خصوص تطابق حداکثری وب سایت استانی با آخرین مصوبات استانداردسازی وب سایت دستگاه های اجرایی اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

 

با توجه به اخذ شناسه برای برخی از خدمات، طی مکاتبات رسمی با ستاد مرکزی، وظایف واگذار شده به استان ها در قالب خدمات شناسه دار اخذ خواهد شد. طی سال 98، فرآیند خدمت نقل و انتقال اسناد ودیعه گذاری تمتع تغییر یافته و سامانه جدیدی به نام تشرف در این خصوص راه اندازی شده است. حج و زیارت استان اهتمام ویژه ای را در تنظیم مستندات تحلیلی به استناد اطلاعات موثق دارد.

 

ایرج پرکان کارشناس گروه نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه مباحث اعلام کرد : از جمله شاخص هایی که به دور جدید بحث ارزیابی عملکرد وارد شده است شاخص ادارک فساد است که تمامی دستگاه های اجرایی ملی و استانی باید صدک عدم وجود فساد را بین سال های 97 الی 99 ارتقاء دهند.

 

همچنین در راستای ارتقاء صدک شاخص های پاسخگویی و شفافیت باید قدم های اجرایی و مؤثری برداشته شود. سرکارخانم الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در حوزه دولت الکترونیک برخی از شاخص در سطح ملی اجرایی می گردد و استان ها دراین راستا ارزیابی می شوند.

 

در خصوص اصلاح فرآیند نیز چنانچه فرآیندها بطور متمرکز از ستاد مرکزی اصلاح شوند، مستندات مربوط ارائه گردد. از جمله موارد بسیار مهم در بحث دولت الکترونیک حج و زیارت، مستندات مربوط به استفاده از سامانه ستاد است که باید با اهمیت ویژه ای تدوین و ارائه گردد. در خصوص بحث استقرار مدیریت عملکرد باید برای تمامی شاخص های عملکرد تحلیل SWOT صورت پذیرفته و نتایج آن ارائه گردد.                                                                                                                                                       

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط