جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

اطلاعیه مرکز آموزش استان؛ نکات مهم و محل آزمون ارتقاء حج تمتع 1399

اطلاعیه مرکز آموزش استان؛ نکات مهم و محل آزمون ارتقاء حج تمتع 1399
آزمون در ساعت 14:00 روز جمعه مورخ ۹۸.۱۰.۱۳ به صورت همزمان در کلیه مراکز استانها برگزار خواهد شد.داوطلبین می بایست نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور یابند. (آدرس محل برگزاری آزمون واقع در خیابان آزادی بلوار حج (جنت سابق) مدرسه...

مرکز آموزش حج و زیارت استان آذربایجان شرقی طی اطلاعیه ای نکات مهم و محل آزمون ارتقاء حج تمتع 99 را اعلام کرد:


1-  آزمون در ساعت 14:00 روز جمعه مورخ ۹۸.۱۰.۱۳ به صورت همزمان در کلیه مراکز استانها برگزار خواهد شد.داوطلبین می بایست نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور یابند. (آدرس محل برگزاری آزمون واقع در خیابان آزادی بلوار حج (جنت سابق) مدرسه پسرانه میثاق)

2- داوطلبان می بایست برای گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۸.۱۰.۱۰  به سامانه آموزش به آدرس edu.haj.ir   مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود ( نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه کارگزاران ) از منوی سیستم آموزش ، ابتدا گزینه پرداخت هزینه آزمون را انتخاب و پس از انجام فرآیند و پرداخت مبلغ ۶۰۰.۰۰۰  ریال گزینه دریافت کارت ورود به جلسه را انتخاب و نسبت به چاپ کارت اقدام نمایند.

تبصره : داوطلبانی که فاقد کارت ورود به جلسه آزمون هستند از ورود شان به جلسه امتحان جلوگیری بعمل خواهد آمد

 

3- همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی ویا شناسنامه عکسدار) جهت تطبیق عکس برای کلیه داوطلبان الزامی است.

 

4- هر داوطلب بایستی کلیه لوازم مورد نیاز برای آزمون اعم از مداد، تراش، مداد پاک کن به همراه داشته باشد.

 

5- داوطلبین از آوردن تلفن همراه و هرگونه لوازم الکترونیکی به جلسه آزمون خودداری نمایند لذا همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

مدیر سایت امتیاز به خبر :