جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه هماهنگی همایش متمرکز زائرین حج تمتع 98 استان برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش متمرکز زائرین حج تمتع 98 استان برگزار شد
جلسه هماهنگی همایش متمرکز زائرین حج تمتع 98 استان با حضور مدیر حج و زیارت استان، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان، مدیران کاروانها و مجموعه های استان در محل سالن جلسات شرکت مرکزی کارگزاران برگزار شد.

جلسه هماهنگی همایش متمرکز زائرین حج تمتع 98 استان با حضور مدیر حج و زیارت استان، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان، مدیران کاروانها و مجموعه های استان در محل سالن جلسات شرکت مرکزی کارگزاران برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ایران نژاد مسئول محترم دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان ضمن بیان مختصری از اسرار و معارف حج، از آمادگی بن ها و بسته های فرهنگی زائرین خبر دادند و محتوا و مضامین بسته های فرهنگی را تشریح نمودند.

ایشان با بیان اینکه شرط اعزام معینه در کاروان، وجود 58 درصد از بانوان در هر کاروان می باشد فرمودند در استان آذربایجان شرقی فقط یک کاروان حائز این شرایط می باشد و مابقی کاروانها دارای معین خواهند بود.

ایشان از مدیران کاروانها خواستند نسبت به انتخاب مسئولین شورای فرهنگی، یاوران حجاج و طرح مودت کاروانها اقدام نمایند.

در ادامه جلسه آقای روحی مدیر حج و زیارت استان، ضمن بیان اینکه همایش متمرکز زائرین حج تمتع استان قبل از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد گردید، توضیحات تکمیلی را جهت هماهنگی و همکاری کلیه عوامل در اجرای همایش ارائه نمودند،

ایشان از زائرین شهرستانهایی که می بایست در این همایش حضور داشته باشند خواستند تا طبق زمانبندی که مدیران کاروانها به زائرین محترم اعلام خواهند نمود در همایش حضور یابند.

در انتهای جلسه، آقای تقی زاده مسئول حراست حج و زیارت استان، نکات و اقدامات لازم در خصوص امنیت در سفر زائرین را ارائه نموده و بیان داشتند از جلسات آموزشی زائرین فیلمبرداری و مستندسازی انجام پذیرد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.