جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

کارگاه های آموزشی کارگزاران فرهنگی حج تمتع در تبریز

کارگاه های آموزشی کارگزاران فرهنگی حج تمتع در تبریز
کارگاه های آموزشی کارگزاران فرهنگی حج تمتع سال 1398 با حضور روحانیون ساکن منطقه آذربایجان در محل دانشکده علمی کاربردی حج و زیارت استان برگزار شد.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در کارگاه آموزشی روحانیون حج بازآموزی، ایجاد آمادگی و ارتقای دانش و مهارت های کارگزارن فرهنگی حج را ضروری دانست و تاکید کرد: اصلی ترین  عامل موفقیت روحانیون در کاروانها آموختن این مهارتها است که جز اساسی ترین مهارت های زندگی در عصر حاضر به شمار می رود.


حجت الاسلام ایران نژاد اضافه کرد: بدون شک در کاروانهای حج برای پیشبرد اهداف زائران و تعامل‌های بین فردی، داشتن چنین مهارتی نقش به سزایی در موثر بودن افراد دارد.

در این دوره آموزشی که بمدت یک روز بطول انجامید کارگزاران فرهنگی حج تمتع منطقه آذربایجان، مهارت های کاربری نرم افزارهای آموزشی و فرهنگی، کارگاه توجیهی مقررات، قوانین و دستورالعمل های فرهنگی، آموزشی و اجرایی را فرا گرفتند.

دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی با برگزاری کارگاه  های آموزشی همواره تلاش کرده است تا در ترویج و نشر ارتباط موثر در بین کارگزارن و زائران نقش اساسی ایفا کند و با بهره‌مندی از آموخته‌های نوین این حوزه، تغییرات اساسی در متدهای آموزشی و برگزاری کارگاه ها بنا گذارد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.