شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا/ جلسه توجیهی مدیران کاروانهای عتبات نوروزی

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا/ جلسه توجیهی مدیران کاروانهای عتبات نوروزی
مراسم تجلیل از فرزندان و خانواده معظم شهدا و جلسه توجیهی مدیران کاروانهای نوروزی عتبات عالیات با حضور مدیریت حج و زیارت استان و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران کاروانهای نوروزی عتبات عالیات در محل شرکت مرکزی کارگ...

مراسم تجلیل از فرزندان و خانواده معظم شهدا و جلسه توجیهی مدیران کاروانهای نوروزی عتبات عالیات با حضور مدیریت حج و زیارت استان و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران کاروانهای نوروزی عتبات عالیات در محل شرکت مرکزی کارگزاران استان برگزار گردید.

 

مراسم تجلیل از فرزندان و خانواده معظم شهدای هشت سال جنگ تحمیلی که در سازمان حج و زیارت استان آذربایجان شرقی در لباس خادمی زائرین بیت اله الحرام در حال خدمت رسانی می باشند با حضور مدیریت محترم حج و زیارت و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و همچنین مدیران محترم کاروان های نوروزی عتبات عالیات عراق و کارگزاران امور زیارتی استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

دراین مراسم آقای روحی مدیریت محترم سازمان حج وزیارت ضمن خيرمقدم به حاضرين، افتخار و سربلندي جمهوري اسلامي ايران را حاصل از خودگذشتگي و فداکاري جوانان و نوجواناني دانست که در 8 سال دفاع مقدس با دشمني که تا دندان مسلح بود و با تمام سلاحهاي متعارف و غير متعارف به جنگ اين ملت آمده بود مردانه دفاع نمودند.

ايشان در ادامه دستورالعمل و شرایط اعزام کاروانهای نوروزی عتبات عالیات را برای مدیران کاروانها تشریح نمودند.

 

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ایران نژاد نیز به ایراد سخنانی در مقام شامخ شهدا پرداختند و اضافه نمودند عزت، سربلندی و امنیت کشور در گروه خون شهیدان و خدمت به خانواده‌های آنان یک افتخار است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری این مراسم افزود ديدار با خانواده شهدا و وارثان شهدا برای ما موجب تقویت روحیه، صبر و تحمل است و باید این ارزش را حفظ کرد .

در پایان این مراسم نیز لوح تقدیر و همچنین جوایز معنوی به 5 تن از فرزندان شهید اهدا شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط