جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه مدیران حج 97 پیرامون برگزاری جلسات آموزشی و انجام معاینات پزشکی زائرین

جلسه مدیران حج 97 پیرامون برگزاری جلسات آموزشی و انجام معاینات پزشکی زائرین
جلسه مدیران حج 97 استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر حج و زیارت استان و  مسئول بعثه مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز پیرامون موضوعات برگزاری جلسات آموزشی، انجام معاینات پزشکی زائرین و انتخاب عوامل کاروانها در محل سالن جلسات شر...

جلسه مدیران حج 97 استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر حج و زیارت استان و  مسئول بعثه مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز پیرامون موضوعات برگزاری جلسات آموزشی، انجام معاینات پزشکی زائرین و انتخاب عوامل کاروانها در محل سالن جلسات شرکت مرکزی کارگزاران استان برگزار گردید.

 

در این جلسه، آقای روحی مدیر حج و زیارت استان با تبریک سال نو و عید مبعث و تشکر از زحمات مدیران کاروانها، گفتند: در ابتدا 22 کاروان به استان تخصیص یافته بود که با توجه به تقاضای زائرین و برنامه ریزی های انجام یافته، 2 کاروان دیگر نیز به کاروانهای قبلی اضافه گردید که در مجموع تاکنون 24 کاروان تمتع به استان اختصاص یافته است و در صورت افزایش سهمیه کشور، احتمال تخصیص کاروان جدید به استان نیز وجود دارد.

روحی در ادامه جلسه از مدیران کاروانها خواست تا با پیگیریهای لازم جهت انجام به موقع معاینات پزشکی زائرین و کمیسیون های پزشکی، امکان جایگزینی زائرین منصرفی و یا مردودی پزشکی فراهم گردد.

ایشان با اشاره به آغاز برگزاری جلسات آموزشی زائرین، گفتند: جهت تسریع در برگزاری جلسات آموزشی زائرین، انتخاب روحانیون و عوامل کاروانها در اسرع وقت صورت پذیرد و مدیران کاروانها در همان جلسات اولیه، نمایندگان زائرین را مشخص نمایند.

مدیر حج و زیارت استان با اشاره به دستورالعمل چمدانهای زائرین گفتند: چنانچه چمدانهای موجود زائرین در ابعاد بیان شده دستورالعمل باشد نیازی به خرید مجدد نمی باشد.

آقای ایران نژاد مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان نیز در خصوص نحوه اختصاص معینه های کاروانهای حج تمتع مطالبی را ارائه فرمودند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط