ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

تمدید فراخوان متقاضیان ارتقا به معاونت کاروان حج تمتع

تمدید فراخوان متقاضیان ارتقا به معاونت کاروان حج تمتع
آندسته از مامورین اجرایی که سال 96 به حج مشرف شده و به جز شرط یکسال در میان، سایر شرایط لازم برای ارتقاء به معاونت کاروان حج تمتع را دارند بتوانند در فراخوان و آزمون مربوطه شرکت نمایند تا در صورت نیاز و ضرورت، برای بکارگیری نامبرد...

با توجه به بررسی صورت پذیرفته در برخی از شهرها احتمال کسری معاون کاروان واجد شرایط وجود دارد، لذا به منظور پیش بینی لازم مقرر گردید فعلا آندسته از مامورین اجرایی که سال 96 به حج مشرف شده و به جز شرط یکسال در میان، سایر شرایط لازم برای ارتقاء به معاونت کاروان حج تمتع را دارند بتوانند در فراخوان و آزمون مربوطه شرکت نمایند تا در صورت نیاز و ضرورت، برای بکارگیری نامبردگان تصمیم گیری شود. لذا بدین منظور فراخوان معاونت کاروان حج تمتع 97 (طرح ارتقای پلکانی)  تا پایان روز دوشنبه مورخ 30‏/11‏/96 در سامانه کارگزاران فعال گردید تا آندسته از افرادی که متقاضی هستند بتوانند در فراخوان یادشده شرکت نمایند و آندسته از افرادی هم که قبلا شرکت نموده بودند می بایست با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه جامع کارگزاران نسبت به ادامه فرآیند و اخذ کد رهگیری اقدام نماید.

مجدداً تأکید می نماید در انتخاب معاونین کاروان های حج تمتع سال 97 شرط یکسال در میان رعایت خواهد شد و صرفاً در شهرهایی که با کمبود معاون واجد شرایط مواجه خواهیم بود، بنا به ضرورت اتخاذ تصمیم می شود. بدیهی است آندسته از افرادی که در آزمون یادشده شرکت نمایند و قبول شوند، نتیجه آزمون آنان برای سال آتی محفوظ خواهد بود.

لذا متقاضیان محترم می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. تاکید می نماید زمان یادشده تمدید نخواهد شد و آزمون مربوطه نیز روز جمعه مورخ 11/12/96 برگزار می شود.

 

فراخوان معاون کاروان حج تمتع 97 (طرح ارتقای پلکانی)

مدیر سایت امتیاز به خبر :