شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

آیین نامه اجرایی کاروانهای حج تمتع ابلاغ شد

آیین نامه اجرایی کاروانهای حج تمتع ابلاغ شد
آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع ابلاغ شد. در این آیین نامه نحوه شناسایی، انتخاب و بکارگماری مدیران و عوامل کاروان های حج تمتع و همچنین نحوه امتیازبندی مدیران کاروان ها و امتیازبندی متقاضیان ارتقاء به مسوولیت های بالاتر در کاروان ح...

آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع از سوی ریاست محترم سازمان حج و زیارت ابلاغ شد. در این آیین نامه نحوه شناسایی، انتخاب و بکارگماری مدیران و عوامل کاروان های حج تمتع و همچنین نحوه امتیازبندی مدیران کاروان ها و امتیازبندی متقاضیان ارتقاء به مسوولیت های بالاتر در کاروان حج تمتع تعیین شده است.

در متن ابلاغ آیین نامه مذکور آمده است:   

ارائه خدمات مطلوب به زائران بیت ­الله ­الحرام و حرم شریف نبوی(ص) از اهداف مورد نظر سازمان می­باشد و تحقق این امر مهم منوط به شناسایی، انتخاب، توانمندسازی و بکارگماری افراد شایسته، متعهد و توانمند خواهد بود که در تعامل کامل با سازمان حج و زیارت و رعایت ضوابط و دستورالعمل­ها و انجام وظایف ابلاغی بتوانند ماموریت­های محوله را به نحو احسن به سرانجام مقصود برسانند. لذا با امعان نظر به نظام­نامه جامع منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت، آیین­نامه اجرایی کاروان حج تمتع که با همفکری تعدادی از کارشناسان سازمان و دفاتر حج و زیارت استان­ها و کارگزاران دانشگاهی عرصه حج و زیارت تهیه و تنظیم شده است برای اجرا ابلاغ می­گردد.

انتظار دارد ضمن رعایت مفاد آن، علاوه بر شایسته گزینی، بر اصل نیروسازی و جانشین پروری در کلیه جایگاه­های مسوولیتی کاروان حج تمتع دقت لازم صورت پذیرد.

 

مدیر سایت امتیاز به خبر :