شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

آزمون متقاضیان معاونت آموزشی عتبات عالیات در استان برگزار شد./ تصاویر

آزمون متقاضیان معاونت آموزشی عتبات عالیات در استان برگزار شد./ تصاویر
آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق در استان با تعداد 285 نفر ثبت نامی واجد شرایط در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان راس ساعت 14:30 امروز برگزار شد. متقاضیان در این آزمون به 100 سوال در موضوعات احکام اولیه و عمومی، اطلاعا...

آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق در استان با تعداد 285 نفر ثبت نامی واجد شرایط در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان راس ساعت 14:30 امروز برگزار شد. متقاضیان در این آزمون به 100 سوال در موضوعات احکام اولیه و عمومی، اطلاعات عمومی، زبان عربی، جغرافیای عراق و رایانه در مدت 90 دقیقه پاسخ دادند.

این آزمون 40 درصد امتیازات را به خود اختصاص داده و 15 درصد از مابقی امتیازات مربوط به شاخص های فردی متقاضیان خواهد بود و کسانی که بتوانند 60 درصد امتیازات این دو مرحله را به دست آورند به مرحله بعدی راه پیدا می کنند. 

متقاضیان پس از موفقیت در آزمون، مصاحبه و آموزش، یک سفر بعنوان معاون آموزشی و با پرداخت هزینه در معیت یکی از کاروان ها اعزام و در صورت عملکرد قابل قبول در لیست مدیران کاروان عتبات قرار خواهند گرفت تا بتوانند با هماهنگی دفاتر زیارتی بعنوان مدیر کاروان عتبات اعزام شوند.

براساس تقویم اجرایی این فراخوان، مراحل بعد از برگزاری آزمون بشرح ذیل می باشد

10.23 الی 11.03

بررسی پاسخنامه آزمون

11.04

اعلام نتیجه نهایی

11.07 الی 12.04

بررسی مدارک و مصاحبه

12.05

اعلام نتیجه نهایی و  معرفی برای آموزش

 
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط