جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

پورمحمدی:حجاج مقدمات روحی و معنوی اعزام خود را فراهم نمایند

پورمحمدی:حجاج مقدمات روحی و معنوی اعزام خود را فراهم نمایند
در همایش توجیهی آموزشی حجاج سالجاری استان، حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان با بیان اینکه خواست الهی بوده تا زمینه و توفیق حضور و اعزام شما زائران به مدینه منوره و مکه مکرمه فراهم گرد...

در همایش توجیهی آموزشی حجاج سالجاری استان، حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان با بیان اینکه خواست الهی بوده تا زمینه و توفیق حضور و اعزام شما زائران به مدینه منوره و مکه مکرمه فراهم گردد، شما دعوت حضرت ابراهیم(ع) را لبیک گفته اید و امسال به امید الهی عازم سرزمین وحی هستید.

پور محمدی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و تبلیغات سوءی که برای حج انجام می دهند فرمودند در طول تاریخ شاهد بوده ایم که امامان و پیشوایان ما در زمان حکومت های ظالم عازم سفر حج می شدند که علی ابن ابیطالب(ع) در نهج البلاغه می فرمایند: خدا را در نظر گرفته و از خدا بترسید در خصوص خانه خدا، مبادا آنرا خالی گذاشته و حج را ترک کنید، اگر خانه خدا را خالی بگذارید خداوند امان نخواهد داد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان با بیان اینکه امروز اعزام به حج با تصمیم مقامات عالی نظام انجام گرفته و نظر مراجع تقلید نیز بر اینست که حج انجام شود و پیش بینی می شود حج امسال حجی آرام بوده و اعمال و مناسک حجاج در امنیت انجام شود تا حجاج به سلامت به خانواده بازگردند.

ایشان در پایان از زائرین خواستند تا مقدمات روحی و معنوی اعزام خود را فراهم نموده و حلالیت بطلبند و سپس عازم این سفر الهی گردند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.