پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه بررسی تفاهم نامه همکاری حج و زیارت و پست استان پیرامون انتقال بار حجاج

جلسه بررسی تفاهم نامه همکاری حج و زیارت و پست استان پیرامون انتقال بار حجاج
پیرو تفاهم حج و زیارت استان آذربایجان شرقی و اداره کل پست استان، جهت بررسی نحوه اجرایی نمودن تفاهم نامه همکاری پیرامون انتقال بار حجاج به فرودگاه، جلسه ای با حضور آقای روحی - مدیر حج و زیارت استان و آقای پور بزرگ – مدیر کل پ...

پیرو تفاهم حج و زیارت استان آذربایجان شرقی و اداره کل پست استان، جهت بررسی نحوه اجرایی نمودن تفاهم نامه همکاری پیرامون انتقال بار حجاج به فرودگاه، جلسه ای با حضور آقای روحی - مدیر حج و زیارت استان و آقای پور بزرگ مدیر کل پست استان و مدیران کاروانها و مجموعه حج تمتع 96 استان در محل سالن جلسات اداره کل پست استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای پور بزرگ ضمن خیر مقدم به حضار، هدف از این تفاهم نامه همکاری را رضایت و رفاه زائرین بیت ا.. الحرام و عتبات عالیات اعلام نموده و خلاصه ای از سوابق و اقدامات اجرا شده و قابل اجرا توسط اداره کل پست در ارتباط با دیگر ارگانها را بیان نمودند.

در ادامه آقای روحی ضمن تشکر از اقدامات ایشان در برگزاری جلسه، گفتند تلاش خواهیم کرد با این تفاهم نامه در خدمت زائرین حج تمتع استان باشیم تا بار حجاج به راحتی به فرودگاه منتقل گردد که البته اجرایی شدن آن نیازمند تعامل و همکاری ارگانها و استقرار نماینده پست در فرودگاه می باشد. ضمنا در حال برنامه ریزی جهت انتقال بار حجاج در پروازهای برگشتی با استفاده خدمات اداره کل پست نیز هستیم تا جزو  اولین استانها در ارائه اینگونه خدمات با همکاری اداره پست  باشیم تا آسایش زائرین را فراهم نماییم که این نیز مستلزم همکاری مدیران کاروانها و زائرین محترم می باشد.

ایشان در ادامه افزودند با اجرایی شدن این فرآیند، می توان در عملیات حج عمره مفرده و عتبات عالیات نیز از خدمات اداره کل پست بهره برد.

در ادامه جلسه نحوه پیاده سازی و اجرای انتقال بار زائرین حج تمتع سالجاری استان به فرودگاه در پروازهای رفت و برگشت با اظهار نظر کارشناسان اداره پست، مدیران کاروانها و مجموعه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت


مدیر سایت امتیاز به خبر :