جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

دیدار کارکنان و عوامل حج و زیارت استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

دیدار کارکنان و عوامل حج و زیارت استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت آذربایجان شرقی؛ مدیریت، کارکنان، مدیران کاروان و کارگزاران زیارتی استان جهت تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی به دیدار با امام جمعه محبوب تبریز و نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بیت ایشان حضور یافتند.

دراین دیدار حضرت حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز خود را عضوی از خانواده عظیم حج و زیارت دانسته و با بیان خاطراتی از سفرهای خود به سرزمین وحی به مدیران و خادمین ضیوف الرحمن تاکید کردند که در تمامی مراحل این سفر پرفضیلت زیارتی مدیران باید با سعه صدر و صبر و تحمل در برابر برخی تلخی ها و ناملایمتی ها که به طور طبیعی مواجه می شوند با تدبیر و درایت خود مسائل را مدیریت کنند.

ایشان همچنین با اشاره به معرفی عوامل کاروان که بخشی از وظایف مدیران کاروان می باشد به سه نکته اشاره کرده و فرمودند:

نفرات انتخابی بایستی دلبسته به انقلاب و به قول عرف جامعه، انقلابی باشند، همچنین از نیروهای مجرب و عاشق و علاقه مند به خدمت به زائرین بیت الله الحرام باشند که با در نظر گرفتن این سه ملاک برای انتخاب عوامل شما می توانید بهترین خدمات را به زائرین خانه خدا ارائه دهید.

ایشان در آخر نیز با آرزوی سعادت روز افزون برای خادمین ضیوف الرحمن، ایشان را نصیحت فرمودند، قدر جایگاه خود را بدانید که بسیار ی از افراد آرزوی بودن در این سیستم و خدمت به زائرین خانه خدا را دارند.

در ابتدای این دیدار نیزامیر روحی ملکی مدیر حج و زیارت استان به ارائه گزارشی از روند تکمیل کاروان های تمتع امسال پرداخته و با گلایه از تبلیغات مسموم در فضای مجازی در جهت جلوگیری از سفر متقاضیان تشرف به خانه خدا گفتند: با توجه به شایعه سازی و سیاه نمایی هایی که در فضای مجازی در خصوص حج تمتع سال96 انجام می گرفت، خوشبختانه با همت کارکنان، مدیران، کارگزاران و مردم فهیم و و همیشه در صحنه آذربایجان علاوه بر تکمیل ظرفیت های اعلامی اولیه، تعداد 7 کاروان بنا بردرخواست متقاضیان تشرف، به این استان اختصاص یافته و در حداقل زمان تکمیل گردید. 

وی همچنین به  برنامه های آموزشی قبل از سفر کاروان ها اشاره کرد و گفت: ضمناً برنامه های آموزشی کاروان ها با هماهنگی نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان، مدیران و روحانیون کاروان ها در حال برگزاری است.

مدیر حج استان در آخر نیز با اعلام برنامه زمانبندی پرواز های استان افزود: پرواز های استان آذربایجان شرقی از روز نهم مرداد ماه از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقصد فرودگاه مدینه منوره انجام خواهد شد.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط