چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

تشرف 3100 زائر حج تمتع آذربایجان شرقی در قالب 22 کاروان

تشرف 3100 زائر حج تمتع آذربایجان شرقی در قالب 22 کاروان
امیر روحی ملکی مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از تشرف 3100 زائر حج تمتع استان خبر داد و گفت این تعداد زائر در قالب 22 کاروان اعزام خواهند شد. کاروانهای حج تمتع استان مدینه قبل بوده و آغاز اعزام کاروانهای مدینه قبل نیز از نهم مرداد...

امیر روحی ملکی مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از تشرف 3100 زائر حج تمتع استان خبر داد و گفت این تعداد زائر در قالب 22 کاروان اعزام خواهند شد. کاروانهای حج تمتع استان مدینه قبل بوده و آغاز اعزام کاروانهای مدینه قبل نیز از نهم مرداد ماه به جده یا مدینه منوره خواهد بود.

ایشان در ادامه گفتند: سهمیه اولیه حج تمتع استان 15 کاروان بوده که پیرو تکمیل ظرفیت این کاروانها و استقبال گسترده ودیعه گذاران حج تمتع تا پایان اسفند ماه 85 ، در مرحله اول 2 کاروان و در مرحله بعدی 5 کاروان دیگر به سهمیه حج تمتع استان افزوده شد که ظرفیت این کاروانها نیز در حال تکمیل شدن می باشد.

روحی در ادامه با اشاره به اینکه جلسات توجیهی و آموزشی حجاج استان نیز بصورت کاروانی آغاز گردیده است گفتند برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت انجام معاینات پزشکی زائرین در طی این هفته انجام یافته است.

وي با بيان اينكه قيمت تمام شده کاروانهای حج استان بر اساس اعلام سازمان است، گفتند: براي اعزام به حج پايين‌ترين قيمت نهایی شده 11 ميليون و 400 هزار تومان و بالاترين قيمت 13 ميليون و 722 هزار تومان اعلام شده كه تفاوت قيمت ناشي از كيفيت خدمات و هتل است.

زائران ایرانی بین 30 تا 34 روز در عربستان حضور خواهند داشت و می بایست گذرنامه حجاج حداقل تا پنجم اسفند ماه 96 دارای اعتبار باشد.


مدیر سایت امتیاز به خبر :