جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت

  • 17 اردیبهشت 1396
  • 23:13
  • عمومی
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت
در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت، تکریم و معارفه مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت انجام گرفت.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه امروز ( یکشنبه 17 اردیبهشت )شورای معاونین و مدیران سازمان حج ، ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری مدیرکل پیش دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت، سید ابراهیم اسداللهی را به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی کرد.

بر اساس این گزارش ، در حکم سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت آمده است:


" جناب آقای 
سید  ابراهیم  اسداللهی

سلام علیکم

با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه های مختلف سازمان حج و زیارت، بدینوسیله به عنوان" سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت"   منصوب می شوید.

نظر به اهمیت و حساسیت  آن جایگاه، امید است ضمن گسترش و تقویت تعامل مؤثر و مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی به ویژه با رسانه های جمعی، با بهره گیری از مشاوره و همفکری صاحب نظران این عرصه و استفاده از دانش روز و راهکارهای نوین، افزایش  اثر بخشی و کار آمدی حوزه های اطلاع رسانی و روابط عمومی را سر لوحه برنامه های خود قرار دهید. موفقیت جنابعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.

حمید محمدی 
معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت
"

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت را بر عهده داشت.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام
ایمیل

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.