شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

جلسه توجیهی – آموزشی مدیران راهنمای کاروانهای نوروزی عتبات استان برگزار شد.

جلسه توجیهی – آموزشی مدیران راهنمای کاروانهای نوروزی عتبات استان برگزار شد.
جلسه توجیهی – آموزشی ویژه مدیران راهنمای کاروانهای نوروزی عتبات عالیات از ساعت 10 الی 12 امروز با حضور کلیه مدیران راهنمای کاروانهای نوروزی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی در سالن آمفی تئاتر شرکت مرکزی کارگزاران استان و با...

جلسه توجیهی – آموزشی ویژه مدیران راهنمای کاروانهای نوروزی عتبات عالیات از ساعت 10 الی 12 امروز با حضور کلیه مدیران راهنمای کاروانهای نوروزی عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی در سالن آمفی تئاتر شرکت مرکزی کارگزاران استان و با سخنرانی مدیر حج و زیارت استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید، آقای روحی مدیر حج و زیارت استان تذکرات و توصیه های لازم در خصوص اعزامهای نوروزی عتبات عالیات را برای مدیران کاروانهای نوروزی که اعزام خواهند شد بیان نمودند تا پاسخگوی زائرین محترم عتبات عالیات بوده و زائرین سفری معنوی و امن را داشته باشند.

ایشان در ادامه با اشاره به تلاش سازمان و شرکت شمسا در جهت رفع نواقص اعزامهای کاروانهای عتبات گفتند تلاش می کنیم تا خدمات قابل ارائه به زائرین محترم را بهبود بخشیم.

آقای روحی از مدیران راهنمای کاروانها خواستند براساس دستورالعمل ابلاغی، زائرین محترم را نسبت به مسائل و مشکلات مسکن و هتل زائرین و همچنین درجه بندی هتلهای عراق و عدم مقایسه آن با درجه بندی بین المللی هتلها، دوری و نزدیکی هتلها در عراق توجیه و آگاه نموده و وعده های خارج از دستورالعمل به زائرین ندهند.

ایشان با اشاره به اینکه در ایام نوروز در مرزهای زمینی و هوایی شاهده ازدحام خواهیم بود خواستند برنامه ریزی لازم برای حضور منظم در مرزها انجام پذیرد تا زائرین با کمترین مشکل تردد نمایند.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل زائرین به دلیل شلوغ بودن مسیرها در ایام نوروز متصور می باشد، از شرکت مرکزی کارگزاران خواستند تا حدالامکان از اتوبوسهای با کیفیت استفاده گردد. و چنانچه در حضور اتوبوسهای بین شهری در عراق مشکلی به وجود آمد، شماره تماس مسئولین مربوطه تحویل مدیران راهنما گردد.

آقای روحی از دفاتر زیارتی خواست تا اهتمام جدی در برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای زائرین علی الخصوص اعزامهای نورزی را داشته باشند و هر روز آخرین دستورالعمل هایی که در کارتابل ایشان قرار داده می شود را مشاهده و مطالعه نمایند.

در انتهای جلسه، آقای اسماعیل زاده، مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران استان کلیه بندهای دستورالعمل ابلاغی به کاروانهای نوروزی را برای حضار و مدیران راهنمای کاروانها بازخوانی و تاکید نمودند.


مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط