شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری حج و زیارت آذربایجان شرقی

مشاهده خبر

تعداد زائران آذربایجانی اربعین به 70 هزار نفر رسید/ 27 آبان آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه سماح

تعداد زائران آذربایجانی اربعین به 70 هزار نفر رسید/ 27 آبان آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه سماح
روحی گفت: تا کنون برای 52 هزار و 136 نفر از زائران اذربایجان‌شرقی و 18 هزار نفر از اهالی آذربایجان‌غربی ویزا صادر شده است.

امیر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در خصوص آخرین آمار زائران اربعینی استان، خاطرنشان کرد: بر اساس ویزاهای صادر شده، تعداد زائران اعزام شده از استان‌های آذربایجان‌شرقی و اذربایجان‌غربی تا به امروز 70 هزار و 136 نفر می‌باشد که از این تعداد 18 هزار نفر از شهروندان آذربایجان‌غربی و بقیه از آذربایجان‌‌شرقی هستند.

وی ادامه داد: پیش‌‌بینی می‌‌شود در روزهای باقی مانده از فرصت ثبت نام و صدور ویزا، حدود سه هزار نفر دیگر از استان ما به زیارت اربعین مشرف شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان با اشاره به مساله‌‌ی سفرهای غیرقانونی به عتبات عالیات گفت: خوشبختانه هیچ موردی در خصوص صدور ویزای غیر قانونی در استان ما مشاهده نشده و برای تمام زائران از آذربایجان شرقی در چهارچوب ضوابط و مقررات ویزا صادر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان صدور ویزای عتبات عالیات جهت زیارت اربعین حسینی تا 27 آبان ماه فرصت دارند تا در سامانه ثبت نام کنند که ویزای ایشان نیز در 28 آبان ماه صادر می‌شود.


مدیر سایت امتیاز به خبر :